LETRAS GALEGAS 2022

Este ano con motivo da conmemoración do DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2022 preparamos unha coreografía para a canción "Terra de Tanxugueiras" con todo o alumnado do centro.

Ademais coa axuda de familias voluntarias elaboramos un mural da bandeira de Galicia recollendo as nosas "palabras preferidas en galego" que recopilamos con axuda de alumnado e profesorado.

Queremos agradecer ás familias colaboradoras a súa participación, así como ás alumnas voluntarias o seu esforzo por facer de coreógrafas e ensinarnos os pasos de baile a tódalas clases.

PREMA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO DA COREOGRAFÍA

Por outra parte o alumnado do centro coñeceu a vida e obra de FLORENCIO DELGADO, homenaxeado este ano, realizando  diversas actividades. Podedes ver unha mostra do traballo artístico de 1º ciclo e 5º de EP premento no imaxe: