blogue deMJVILLAVERDE

O CAZO DE LORENZO: 3 DE DECEMBRO, UN DÍA PARA TODOS!

"Diferentes no voo pero...o mesmo dereito a voar."

O Cazo de Lorenzo é un conto que nos deixa unha gran lección de vida: todos en algún momento da nosa vida, podemos encontrarnos ante dificultades que nos parecen insuperables pero, non por iso, temos que rendirnos, ni escondernos, nin avergonzarnos. Bótalle un ollo a esta historia tan bonita que prepararon as mestras do DO e alumnado para que poida chegar a todos/as.

3 DE DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

O 3 de Decembro conmemórase o Día Internacional das Persoas con Discapacidade. O Departamento de Orientación elaborou un Genially con información e actividades para sensibilizar á familias e ao alumnado. Preme na imaxe e bótalle un ollo a todas as propostas!!

25 Novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero

No seguinte vídeo podedes ver unha pequena mostra das actividades que se fixeron no centro para conmemorar o día 25 de Novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

ACTIVIDADES DENDE BIBLIOTECA NO MES DE NOVEMBRO

FROITÓMETRO: POR UNHA ALIMENTACIÓN SAUDABLE

Comezamos o noso reto!

Co fin de potenciar unha alimentación saudable, utilizaremos o noso FROITÓMETRO para traballar con un sistema de puntos e conseguir superar o reto todos xuntos: traede aliementos saudables ao colexio para conseguir  máis puntos!!

FESTEXAMOS! SAMAÍN E MAGOSTO 2021

Unha pequena mostra do noso SAMAÍN E MAGOSTO 2021!

(PREMA NA IMAXE)

LECTURAS PARA O SAMAÍN

RECOMENDACIÓNS DA NOSA MASCOTA LEO CON LECTURAS PARA O SAMAÍN

CONTO: A ESTRAÑA VISITA