A ventá do San Vicenzo

Páxina de probas diversas.

VÍDEOS DE 2º DE PRIMARIA

CORONAVIRUS NON É UN PRÍNCIPE NIN UNHA PRINCESA

Como consecuencia desta anómala situación vivida tamén polos máis pequenos e pequenas, o alumnado de  2º A,  nesta última quincena do curso,  traballou a Lingua Castelá no proxecto “Todos somos  actores e actrices”,   preparando un  pequeno conto no que a protagonista explica como viviu esta pandemia  na súa familia e recórdanos as medidadas de hixiene que non debemos esquecer.

Grazas a todas as familias pola súa colaboración!

A NOSA LINGUA, AS NOSAS TRADICIÓNS

"O alumnado de 2ºB de E. P. celebra ter unha lingua propia, por iso nos adicamos a gravar refráns,descripcións, ditos populares e fermosas palabras en galego, recollidas nun recuncho, nun monumento ou nunha paisaxe do noso Concello de Vimianzo".

RULETA DE PALABRAS - ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O alumnado de 6º de primaria utilizou unha forma orixinal e motivadora de aprender e repasar os contidos de distintas materias.

Anímaste a ver canto sabes ti? Pincha nas imaxes e ponte a proba!!

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020 - ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA

Os nenos e nenas de 4º de primaria tamén fixeron os seus traballiños de investigacion sobre Ricardo Carvalho Calero,autor conmemorado nas Letras Galegas 2020. Botádelle un ollo ao ben que o fixeron pinchando na imaxe!!

RULETA DE PALABRAS "LETRAS GALEGAS 2020"

As Letras Galegas 2020 están adicadas a Ricardo Carvalho Calero.  Divírtete demostrando canto sabes do autor!

RULETA DE PALABRAS: RICARDO CARVALHO CALERO (dificultade medio-alta)

Letras Galegas 2020

(pincha na ruleta)

Elaborada polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega

RULETA DE PALABRAS: RICARDO CARVALHO CALER (dificultade medio-baixa)

Letras Galegas 2020

(pincha na ruleta)

Elaborada polo Eqipo de  Dinamización da Lingua Galega en colaboración co Equipo de Educación Infantil

SOMOS CREATIVOS!- Educación Infantil

Os nenos, nenas e mestras de Educación Infantil divertímosnos deixando voar a nosa imaxinación para representar cadros famosos.

Aquí tedes o resultado!

INVESTIGAMOS O NOSO CONCELLO!- ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

As amigas e amigos de 3º están investigando sobre diferentes aspectos do noso concello. Un deses apartados son os monumentos e lugares de interese. Carmen e Jonathan fixeron a súa propia investigación e presentaron a información recollida nun vídeo. Mirade cantas cousas nos contan sobre o CASTELO e OS BATÁNS DO MOSQUETÍN!

DÍA DO LIBRO: A MAXIA DOS LIBROS- ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Con motivo da conmemoración do Día do Libro e para fomentar a lectura, os alumnos e alumnas de 6º de educación primaria queren continuar contándolles, dende as súas casas, relatos curtos aos nenos/as do centro. Para iso inventaron as súas historias sobre o COVID-19 a partir de títulos de libros da nosa biblioteca. Podedes ver o ben que o fixeron nos seguintes vídeos:

VIDEO DO ALUMNADO DANDO APOIO Á SOCIEDADE DURANTE COVID-19

O alumnado do CEIP Plurilingüe San Vicenzo tamén quere dar a súa mostra de ánimo á sociedade e apoio a todos os profesionais que están axudándonos a superar esta situación tan complicada. Deixámosvos aquí un pequeno vídeo.