A ventá do San Vicenzo

Páxina de probas diversas.

CLUB DE LECTURA 4º DE PRIMARIA - EL SUPERZORRO

O noso alumnado de 4º de primaria expón no Club de Lectura a súa opinión e resumo do conto El Superzorro:

NON A VIOLENCIA DE XÉNERO- POR MARÍA PARDIÑÁS- 4º DE PRIMARIA

A alumna de 4º de primaria María Pardiñas elaborou unha pequena presentación para conmemorar o Día 25 de Novembro Contra a Violencia de Xénero,

preme na imaxe para poder descagala:

Noraboa polo traballo, María!!

A HISTORIA DOS BONOBOS CON LENTES- 25 DE NOVEMBRO "NON A VIOLENCIA DE XÉNERO"- ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA

O alumnado de 4º de primaria traballou " A Historia dos Bonobos con Lentes" para conmemorar o día do 25 DE NOVEMBRO, no seguinte vídeo podedes ver o resultado do seu estupendo traballo:

20 DE NOVEMBRO O DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA- ALUMANDO 1º B

O alumnado de 1º B tamén conmemorou o DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA, aquí tedes unha pequena mostra:

MURAL UNIVERSAL DÍA DA INFANCIA

O día 20 de Novembro conmemoramos o Día Mundial da Infancia, aquí unha pequena mostra da aportación de cada aula para o noso mural:

20 DE NOVEMBRO-DEREITOS DA INFANCIA

O alumnado de 1º A traballou así os Dereitos da Infancia para conmemorar o 20 de Novembro:

(prema na imaxe)

LECTURAS CON VALORES 1º DE PRIMARIA

O alumnado de 1º de primaria animouse a explicar as lecturas con valores dos contiños que máis lles gustaron, velaquí a primeira mostra no seguinte vídeo:

(Preme na imaxe)

MAGOSTO E SAMAÍN 2020 NO SAN VICENZO DE VIMIANZO

Hai anos, o 1 de novembro, tras a noite de Samaín, as avoas e nais cosían colares ou pulseiras de zonchos para os máis pequenos da casa.

Algúns historiadores afirman que se facían coa crenza de que cada castaña comida era un alma salvada e outros opinan que se facían como amuleto para protexer aos nenos dos malos espíritos.

Este ano rescatamos esta vella tradición para que non quede no esquecemento e para ter unha boa oportunidade para comer un puñado de saborosas castañas. Para ver o resultado accede o seguinte vídeo:

EDLG

VÍDEOS DE 2º DE PRIMARIA

CORONAVIRUS NON É UN PRÍNCIPE NIN UNHA PRINCESA

Como consecuencia desta anómala situación vivida tamén polos máis pequenos e pequenas, o alumnado de  2º A,  nesta última quincena do curso,  traballou a Lingua Castelá no proxecto “Todos somos  actores e actrices”,   preparando un  pequeno conto no que a protagonista explica como viviu esta pandemia  na súa familia e recórdanos as medidadas de hixiene que non debemos esquecer.

Grazas a todas as familias pola súa colaboración!

A NOSA LINGUA, AS NOSAS TRADICIÓNS

"O alumnado de 2ºB de E. P. celebra ter unha lingua propia, por iso nos adicamos a gravar refráns,descripcións, ditos populares e fermosas palabras en galego, recollidas nun recuncho, nun monumento ou nunha paisaxe do noso Concello de Vimianzo".

RULETA DE PALABRAS - ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O alumnado de 6º de primaria utilizou unha forma orixinal e motivadora de aprender e repasar os contidos de distintas materias.

Anímaste a ver canto sabes ti? Pincha nas imaxes e ponte a proba!!