A ventá do San Vicenzo

Páxina de probas diversas.

AGRADECEMENTO POLAS DONACIÓNS SAVE THE CHILDREN

Dende Save the Children agradecen a toda a Comunidade Educativa a solidaridade mostrada na  campaña programas contra a desnutrición infantil dos nenos e nenas do Corno de África. Este ano a donación foi de 1005 Euros, tal como se indica no certificado de agradecemento recibido dende Save the Children.

Gracias a todos pola súa colaboración!

BIBLIOTECA: LECTURAS E ACTIVIDADES NO MES DE MARZO

Estes son algúns dos nenos e nenas que participaron nas actividades de Biblioteca no mes de Marzo:

PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA E MELLORA DA SEGURIDADE NOS CENTROS EDUCATIVOS E O SEU ENTORNO

Como nos últimos anos, o alumnado de 6º de primaria participou, da man da Garda Civil nas charlas formativas para a mellora da convivencia e seguridade, este ano enfocadas a previr os riscos que ten a Internet e as redes sociais:

SESIÓNS DE PRIMEIROS AUXILIOS NO SAN VICENZO

Esta semana todo ao alumnado do centro recibiu unha pequena formación en Primeiros Auxilios para saber como se debe actuar nunha situación de emerxencia  ante un accidente ou enfermidade repentina.

Moitísimas gracias aos Técnicos de Emerxencias Sanitarias pola súa colaboración e por facelo posible!

ANIMACIÓN DE SANTILLANA: "SUPERZORRO"

O 16 de marzo tivemos para o alumnado de 3º e 4º de primaria unha animación de Santillana sobre o título "Superzorro":

SEMANA DA PRENSA: BUZÓN DAS BOAS NOVAS!

Aquí temos unha pequena mostra dos traballiños que fixemos no centro ao longo da Semana da Prensa :

8 DE MARZO: "MULLER,PODES SER O QUE QUEIRAS SER"

Baixo o lema " Muller, podes ser o que queiras ser", con motivo da conmemoración do día 8 de Marzo,  ao longo da semana pasaron polo CEIP Plurilingüe San Vicenzo mulleres de diferentes profesións para mostrar a figura da muller en distintos ámbitos laborais.

Moitísimas gracias a todas as que colaborastes!

Foi un orgullo contar con vos!

ÁRBORES DA NOSA CONTORNA

Este curso, en relación co proxecto de centro, "ARTE-NATUREZA-MOVEMENTO", decidimos elaborar entre todos un libro onde recollemos información sobre as distintas ÁRBORES DA NOSA CONTORNA.

Preme na imaxe e interactúa con ela para ver os traballiños feitos polos distintos cursos:

30 DE XANEIRO : MURAL POLA PAZ - "SENDO PEQUENO PODES FACER COUSAS GRANDES"

Con motivo da celebración do Día da Paz, alumnado e profesorado participamos na elaboración dun mural para representar os símbolos de PAZ e RECONCILIACIÓN, ademais dunha pequena adaptación dun mural de Keith Haring.

Preme na imaxe para ver o proceso: