CELEBRAMOS O 8 DE MARZO: DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para conmemorar o 8 de Marzo levaronse a cabo distintas actividades co alumnado de Educación Infantil e Primaria. Velaquí unha pequen mostra do que fixemos:

SAMAÍN E MAGOSTO 2023

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que o pasamos este ano festexando o Magosto e o Samaín o pasado mártes 31 de outubro.

Grazas ás familias pola vosa colaboración na decoración, sodes todos uns artístas!!

ARTE CON LEANDRO LAMAS

O alumnado de 5º e 6º de primaria colaborou con Leandro Lamas na elaboración dun mural de Rosalía de Castro e alegraron a entrada do noso cole coas súas cores.

Aquí tes unha pequena mostra do proceso en imaxes:

TEATRO: O FEO DE CARAMUXO

O mércores 25 de febreiro o alumnado de Educación Infantil gozou da obra de teatro: "O FEO DE CARAMUXO", ofertada polo Concello de Vimianzo.

SAMAÍN E MAGOSTO 2022

Xa chegou o Samaín e o magosto ao noso cole.

Hoxe estivemos gozando dunha xornada marabillosa, aínda que o tempo non nos acompañou como nos gustaría.

A continuación podedes ver o ben que o pasamos.

(PREMA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO)

8 DE MARZO: "MULLER,PODES SER O QUE QUEIRAS SER"

Baixo o lema " Muller, podes ser o que queiras ser", con motivo da conmemoración do día 8 de Marzo,  ao longo da semana pasaron polo CEIP Plurilingüe San Vicenzo mulleres de diferentes profesións para mostrar a figura da muller en distintos ámbitos laborais.

Moitísimas gracias a todas as que colaborastes!

Foi un orgullo contar con vos!

ÁRBORES DA NOSA CONTORNA

Este curso, en relación co proxecto de centro, "ARTE-NATUREZA-MOVEMENTO", decidimos elaborar entre todos un libro onde recollemos información sobre as distintas ÁRBORES DA NOSA CONTORNA.

Preme na imaxe e interactúa con ela para ver os traballiños feitos polos distintos cursos:

25 Novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero

No seguinte vídeo podedes ver unha pequena mostra das actividades que se fixeron no centro para conmemorar o día 25 de Novembro: Día Internacional contra a Violencia de Xénero.

FESTEXAMOS! SAMAÍN E MAGOSTO 2021

Unha pequena mostra do noso SAMAÍN E MAGOSTO 2021!

(PREMA NA IMAXE)

TEATRO NA SEMANA DO LIBRO: O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

Soraya Lema, antiga alumna do centro,  e Adela Dios presentaronos a obra O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS, fábula inspirada no relato "A Fraga das Paxariñas" de Xela Arias, autora homenaxeada este ano no Día das Letras Galegas.

O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

"Dúas Rapazas aventureiras atópanse co exército das paxariñas: a paxariña traductora, a poeta, a música e a reivindicativa. Todas elas forman a alma de Xela. Falan moitas lingüas, máis unha úneas a todas: a lingua galega. A través de fábulas e contos con acompañamento musical descubrimos a vida e obra da escritora."

Prema para vídeo

Moitas grazas por vir!! Encantounos!!