Información para as familias

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2024-2025

Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2024-2025:

*RECOMENDAMOS NON MERCALOS ATA TER A TITORIA INICIAL EN SETEMBRO.

OBRADOIRO PARA FAMILIAS E EDUCADORES: USO DE PANTALLAS NA INFANCIA

NOVA DATA DE REALIZACIÓN O VINDEIRO XOVES 18 DE ABRIL DE 2024 NO MESMO HORARIO.

*APLAZADA POR MOTIVOS DE SAÚDE, PENDENTE DE ESTABLECER NOVA DATA.

SOLICITUDES PARA COMEDOR CURSO 2023-2024

Estimadas familias:

Seguindo as Instrucións 2/2023 que regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2023/2024, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 5 de xullo ao 12 de xullo de 2023.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse no centro ata o día 12 de xullo de 2023.

Un saúdo

A dirección

REUNIÓNS INICIAIS SETEMBRO 2023

A continuación recóllense as datas e horas das reunións de inicio de curso:

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2023_24

Premendo no enlace poden acceder ao Plan de Acollida para o curso 2023-2024 onde se fai referencia ás normas básicas e organización do centro para o vindeiro curso (subceptible de pequenas modificacións en setembro 23):

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2023/2024

Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2023-2024:

*RECOMÉNDASE AGARDAR A SETEMBRO Á TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO PARA COMPRAR LIBROS, POR SI HOUBERA VARIACIÓNS

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Convócanse, para o curso 2023-2024, axudas individualizadas para os alumnos con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Asociada a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista). Así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

• Prazo de presentación de solicitudes: desde o día 8 de maio de 2023 ata o día 20 de setembro de 2023, ambos inclusive.