Información para as familias

PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

Publicadas listaxes definitivas do alumnado admitido neste centro para o próximo curso 2022/23.

Poden consultar as listaxes no taboleiro de anuncios situado no interior do centro ou a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

PRAZO DE ADMISIÓN DE NOVAS MATRÍCULAS PARA O CURSO 2022/2023.

Do día 1 ao 21 de marzo estará aberto o prazo para presentar, na secretaría do centro, as solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso 2022/2023.

para o curso 2022-2023.

Horario de secretaría: De luns a venres, de 12:30h a 13:30h.

No seguinte arquivo adxunto poden ler toda a información, así como a documentación necesaria para este proceso de admisión.

Atentamente,

A secretaria

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR CURSO 2021/22

PREMA NO SEGUINTE ENLACE PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN SOBRE AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR:

SOLICITUDE DE BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Aberto o prazo para SOLICITUDE DE BECAS  E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Prazo: ata o día 30 de setembro.

PLAN DE ACOLLIDA PARA O CURSO 2021-2022 / INFORMACIÓN PARA FAMILIAS E PROFESORADO

Comezo das clases: O comezo das clases para o curso 2021-2022 será o día 9 de setembro, agás para o alumnado de 3 anos que comezará ao día seguinte co período de adaptación segundo lle corresponda.

Información xeral para as familias relativa á organización e funcionamento do centro:Entrando no documento que aparece a continuación poden acceder á información necesaria que todas as familias deben coñecer (horarios e portas de entrada,reunións iniciais, titorias, organización...)

FONDOLIBROS. PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO BENEFICIARIO DE LIBROS DE TEXTO.

Publicadas Listaxes Definitivas de Fondolibros para Educación Primaria.

Os interesados poden consultar o expediente:

1. Accedendo á aplicación "Fondolibros" no menú "Cidadáns" coa Chave 365 ou certificado dixital.

2. No taboleiro de anuncios situado no interior do colexio.

PUBLICADAS LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDOLIBROS

Publicadas Listaxes Provisionais de Fondolibros para Educación Primaria.

Os interesados poden consultar o expediente:

1. Accedendo á aplicación "Fondolibros" no menú "Cidadáns" coa Chave 365 ou certificado dixital.

2. No taboleiro de anuncios situado no interior do colexio.

Prazo de reclamacións: As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes ao desta publicación.