SEMANA DO LIBRO: CONTACONTOS E MARCAPÁXINAS SOLIDARIOS

O martes 19, por mor da Semana do Libro, os alumnos e alumnas do I.E.S Terra de Soneira agasalláronnos cunha escolma de contos clásicos. A representación tivo lugar na Biblioteca para o alumnado de 1º e 2º de primaria.

Por outra banda, dende o Departamento da  Biblioteca do centro propuxéronnos para todo o centro unha actividade solidaria para conmemorar o Día do Libro (23  de abril) en colaboración coa asociación "Save the Children". Esta consistíu na decoración dun marcapáxinas,  achegado dende a asociación,  que posteriormente “venderon” a amigos e familiares para lograr recadar unha pequena axuda,destinada nesta ocasión a programas contra a desnutrición infantil dos nenos e nenas do Corno de África.

Para máis información sobre esta iniciativa poden acceder ao enderezo: https://www.savethechildren.es/marcapaginas-por-la-solidaridad-coles.

BIBLIOTECA: LECTURAS E ACTIVIDADES NO MES DE MARZO

Estes son algúns dos nenos e nenas que participaron nas actividades de Biblioteca no mes de Marzo:

SEMANA DA PRENSA: BUZÓN DAS BOAS NOVAS!

Aquí temos unha pequena mostra dos traballiños que fixemos no centro ao longo da Semana da Prensa :

LECTURAS PARA OS MÁIS PEQUENOS

Esta semana Ibtissam e Laura len para os máis pequenos " O país dos mandóns":

SEMANA DA PRENSA

Do 7 AO 11 de Marzo conmemoramos a "SEMANA DA PRENSA" traballando distintas seccións de novas por ciclos:

ÁRBORES DA NOSA CONTORNA

Este curso, en relación co proxecto de centro, "ARTE-NATUREZA-MOVEMENTO", decidimos elaborar entre todos un libro onde recollemos información sobre as distintas ÁRBORES DA NOSA CONTORNA.

Preme na imaxe e interactúa con ela para ver os traballiños feitos polos distintos cursos:

ACTIVIDADES DE BIBLIOTECA NO MES DE DECEMBRO

ACTIVIDADES DENDE BIBLIOTECA NO MES DE NOVEMBRO

ACTIVIDADES DENDE BIBLIOTECA NO MES DE OUTUBRO

Na seguintes imaxes podedes ver algunhas das actividades que se levaron a cabo dende a Biblioteca no mes de outubro:

TEATRO NA SEMANA DO LIBRO: O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

Soraya Lema, antiga alumna do centro,  e Adela Dios presentaronos a obra O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS, fábula inspirada no relato "A Fraga das Paxariñas" de Xela Arias, autora homenaxeada este ano no Día das Letras Galegas.

O EXÉRCITO DAS PAXARIÑAS

"Dúas Rapazas aventureiras atópanse co exército das paxariñas: a paxariña traductora, a poeta, a música e a reivindicativa. Todas elas forman a alma de Xela. Falan moitas lingüas, máis unha úneas a todas: a lingua galega. A través de fábulas e contos con acompañamento musical descubrimos a vida e obra da escritora."

Prema para vídeo

Moitas grazas por vir!! Encantounos!!