1º Ciclo

Actividades e novas do interese do 1º Ciclo.

20 DE NOVEMBRO O DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA- ALUMANDO 1º B

O alumnado de 1º B tamén conmemorou o DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA, aquí tedes unha pequena mostra:

20 DE NOVEMBRO-DEREITOS DA INFANCIA

O alumnado de 1º A traballou así os Dereitos da Infancia para conmemorar o 20 de Novembro:

(prema na imaxe)

LECTURAS CON VALORES 1º DE PRIMARIA

O alumnado de 1º de primaria animouse a explicar as lecturas con valores dos contiños que máis lles gustaron, velaquí a primeira mostra no seguinte vídeo:

(Preme na imaxe)

VÍDEOS DE 2º DE PRIMARIA

CORONAVIRUS NON É UN PRÍNCIPE NIN UNHA PRINCESA

Como consecuencia desta anómala situación vivida tamén polos máis pequenos e pequenas, o alumnado de  2º A,  nesta última quincena do curso,  traballou a Lingua Castelá no proxecto “Todos somos  actores e actrices”,   preparando un  pequeno conto no que a protagonista explica como viviu esta pandemia  na súa familia e recórdanos as medidadas de hixiene que non debemos esquecer.

Grazas a todas as familias pola súa colaboración!

A NOSA LINGUA, AS NOSAS TRADICIÓNS

"O alumnado de 2ºB de E. P. celebra ter unha lingua propia, por iso nos adicamos a gravar refráns,descripcións, ditos populares e fermosas palabras en galego, recollidas nun recuncho, nun monumento ou nunha paisaxe do noso Concello de Vimianzo".

CARPETIÑAS DE NADAL 2019

Cancións para o Samaín

Beizo leporino e fisura palatina

Forma correcta de coller o lápis