Actividades e celebracións

COLLAGE DE INVERNO: HERVÉ TULLET

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do noso mural de inverno,inspirado no artista Hervé Tullet, que decora a entrada do noso centro.Foi elaborado polo alumnado de 3º ciclo en colaboración cos membros do Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares:

FESTIVAL DE FIN DE CURSO 2022

Aquí vos deixamos unha pequna mostra do noso Festival de Fin de Curso 2021/2022

DECLARACIÓN UNIVERSAL DOS DEREITOS HUMANOS

Aquí unha pequena mostra das nosas obras de arte para conmemorar o Día Internacional dos Dereitos Humanos:

SEMANA DE TEATRO NA CASA DE CULTURA DE VIMIANZO

Ao longo desta semana todo o alumnado do colexio gozou na Casa da Cultura de Vimianzo de diversas Actuacións Teatrais, adaptadas ás distintas idades.

Moitas grazas ao Concello de Vimianzo por organizalas e por invitarnos. Disfrutámolas moito!

(Prema na imaxe para ver unha pequena mostra)

DÍA DA DECLARACIÓN UNIVERSAL DOS DEREITOS HUMANOS- 10 DE DECEMBRO

Mural elaborado polo todo alumnado do centro para conmemorar o Día da Declaración Universal dos Dereitos Humanos

"TODA PERSOA TEN DEREITO Á EDUCACIÓN"

VIDEO DO ALUMNADO DANDO APOIO Á SOCIEDADE DURANTE COVID-19

O alumnado do CEIP Plurilingüe San Vicenzo tamén quere dar a súa mostra de ánimo á sociedade e apoio a todos os profesionais que están axudándonos a superar esta situación tan complicada. Deixámosvos aquí un pequeno vídeo.

ÁRBORE DOS PAREADOS!

Achégase a primavera e as árbores comezan a botar folla. No noso cole naceu unha árbore con unhas follas moi especiais!

Preme no seguinte enlace ou escanea o código QR para vela:

Códiogo QR

•  Actividade relacionada co noso proxecto de centro: Coidemos o noso planeta.

HOMENAXE: DÍA DE ROSALÍA - DÍA DA MULLER

ACTUACIÓN DE IRMA MACÍAS E XAQUÍN RAMA

O Día 4 de Marzo, con motivo da celebración do Día de Rosalía (24 de febreiro) e do Día da Muller (8 de marzo), tivemos o pracer de gozar da actuación de Irma Macías e Xaquín Rama , antiga alumna do colexio e vocalista de Luar na Lubre. Deleitáronnos con cancións populares galegas e letras de Rosalia de Castro. Irma é un gran exemplo de muller que logra os seus soños a base de constancia para perseguilos.

Un orgullo poder contar cos dous artistas neste centro!

HOMENAXE A ROSALÍA DE CASTRO

No CEIP San Vicenzo homenaxeamos a Rosalía de Castro no seu día. O alumnado de 3º organizou un Recital de Poesía para as súas familias e os seus compañeiros/as do centro. A continuación umha pequena mostra do resultado:

CHARLA EDUCATIVA SOBRE O USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

O día 21 de xaneiro tivemos no centro unha charla sobre "os riscos asociados ás novas tecnoloxías e o uso das redes sociais" para o alumnado de 5º e 6º de primaria, impartida pola Garda Civil.

SAÍDA AO CINE POLO NADAL!