2º Ciclo

Actividades e novas do interese do 2º Ciclo

INVESTIGAMOS O NOSO CONCELLO!- ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

As amigas e amigos de 3º están investigando sobre diferentes aspectos do noso concello. Un deses apartados son os monumentos e lugares de interese. Carmen e Jonathan fixeron a súa propia investigación e presentaron a información recollida nun vídeo. Mirade cantas cousas nos contan sobre o CASTELO e OS BATÁNS DO MOSQUETÍN!

HOMENAXE: DÍA DE ROSALÍA - DÍA DA MULLER

ACTUACIÓN DE IRMA MACÍAS E XAQUÍN RAMA

O Día 4 de Marzo, con motivo da celebración do Día de Rosalía (24 de febreiro) e do Día da Muller (8 de marzo), tivemos o pracer de gozar da actuación de Irma Macías e Xaquín Rama , antiga alumna do colexio e vocalista de Luar na Lubre. Deleitáronnos con cancións populares galegas e letras de Rosalia de Castro. Irma é un gran exemplo de muller que logra os seus soños a base de constancia para perseguilos.

Un orgullo poder contar cos dous artistas neste centro!

HOMENAXE A ROSALÍA DE CASTRO

No CEIP San Vicenzo homenaxeamos a Rosalía de Castro no seu día. O alumnado de 3º organizou un Recital de Poesía para as súas familias e os seus compañeiros/as do centro. A continuación umha pequena mostra do resultado:

ANDAINA DE 3º E 4º DE PRIMARIA

O alumnado de 3º e 4º de E.P fixemos unha andaina pola beira do Río Grande. Queres ver como gozaron da natureza e como nos explican que é o que viron? Bótalle un ollo o vídeo!!

Costumes

Chegou o Entroido e os alumnos/as de 3º de primaria preparamos unha pequena actividade de inglés para traballar o vocabulario da roupa.

Primeiro tiñamos que disfrazar un boneco de papel, usando diferentes materiais (teas, papel, cartolinas e todo o que se nos ocurrira). Despois tivemos que escribir un texto sinxelo dicindo a roupa que levaban os nosos bonecos e por último presentamos os nosos traballos aos nosos compañeiros/as.

Aquí vos queda o resultado !!!!!! xenial !!!!!!

So cool !!!!!!

DISCAPACIDADE AUDITIVA

Actividades 4º Primaria

4º Primaria

Coñecemento

Lingua Galega

Lengua Castellana

Cubos para contar historias

Para saber máis; aquí, aquí e aquí.

DISCAPACIDADE VISUAL

TDAH