RECURSOS DO

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Convócanse, para o curso 2023-2024, axudas individualizadas para os alumnos con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Asociada a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista). Así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

• Prazo de presentación de solicitudes: desde o día 8 de maio de 2023 ata o día 20 de setembro de 2023, ambos inclusive.

PLAN IGUALDADE DO CEIP PLURILINGÜE SAN VICENZO

Ao longo deste curso escolar iniciamos unha serie de actividades para levar a cabo o Plan de Igualdade do centro, coa intención de darlle continuidade nos vindeiros cursos. Este baséase nos seguintes principios:

• Transversalidade: a igualdadede xénero como un principio transversal e sempre presente na nosa actividade educativa.
  • Sociedade igualitaria: a construción dunha sociedade na que homes e mulleres serán iguais empregandoa educación como medio para combatir todas as formas de discriminación.
  • Violencia 0 nas aulas e na sociedade: é imprescindible a sensibilización e a concienciación na comunidade educativa do problema da violencia de xénero na sociedade e a loita pola súa total desaparición.

No seguinte vídeo podedes ver unha mostra dalgun das actividades:

CAMPAMENTOS DE VERÁN 2022 - XUNTA DE GALICIA

Preme no seguinte enlace para acceder á información sobre os CAMPAMENTOS DE VERÁN 2022 ofertados pola Xunta de Galicia para este ano:

PUBLICADA CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Publicado no BOE o Extracto da Resolución do 13 de maio de 2022, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para Alumnos con Necesidad Específica de Apoio Educativo para o curso académico 2022-2023.

Para calquera dúbida poden contactar co Departamento de Orientación no teléfono do centro: 881 866 532

O CAZO DE LORENZO: 3 DE DECEMBRO, UN DÍA PARA TODOS!

"Diferentes no voo pero...o mesmo dereito a voar."

O Cazo de Lorenzo é un conto que nos deixa unha gran lección de vida: todos en algún momento da nosa vida, podemos encontrarnos ante dificultades que nos parecen insuperables pero, non por iso, temos que rendirnos, ni escondernos, nin avergonzarnos. Bótalle un ollo a esta historia tan bonita que prepararon as mestras do DO e alumnado para que poida chegar a todos/as.

3 DE DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

O 3 de Decembro conmemórase o Día Internacional das Persoas con Discapacidade. O Departamento de Orientación elaborou un Genially con información e actividades para sensibilizar á familias e ao alumnado. Preme na imaxe e bótalle un ollo a todas as propostas!!

SOLICITUDE DE BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Aberto o prazo para SOLICITUDE DE BECAS  E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Prazo: ata o día 30 de setembro.

O PASO DE INFANTIL Á PRIMARIA

Ola familias e alumnado!

O comezo de cada etapa educativa sempre conleva cambios e adaptacións á nova realidade. Por estas razóns, o Departamento de Orientación elaborou unhas pautas para axudarvos a afrontar cada unha das etapas educativas.

Agardamos que vos sexa de utilidade.

Un saúdo.