RECURSOS DO

CAMPAMENTOS DE VERÁN 2022 - XUNTA DE GALICIA

Preme no seguinte enlace para acceder á información sobre os CAMPAMENTOS DE VERÁN 2022 ofertados pola Xunta de Galicia para este ano:

PUBLICADA CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Publicado no BOE o Extracto da Resolución do 13 de maio de 2022, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para Alumnos con Necesidad Específica de Apoio Educativo para o curso académico 2022-2023.

Para calquera dúbida poden contactar co Departamento de Orientación no teléfono do centro: 881 866 532

O CAZO DE LORENZO: 3 DE DECEMBRO, UN DÍA PARA TODOS!

"Diferentes no voo pero...o mesmo dereito a voar."

O Cazo de Lorenzo é un conto que nos deixa unha gran lección de vida: todos en algún momento da nosa vida, podemos encontrarnos ante dificultades que nos parecen insuperables pero, non por iso, temos que rendirnos, ni escondernos, nin avergonzarnos. Bótalle un ollo a esta historia tan bonita que prepararon as mestras do DO e alumnado para que poida chegar a todos/as.

3 DE DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

O 3 de Decembro conmemórase o Día Internacional das Persoas con Discapacidade. O Departamento de Orientación elaborou un Genially con información e actividades para sensibilizar á familias e ao alumnado. Preme na imaxe e bótalle un ollo a todas as propostas!!

SOLICITUDE DE BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Aberto o prazo para SOLICITUDE DE BECAS  E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Prazo: ata o día 30 de setembro.

O PASO DE INFANTIL Á PRIMARIA

Ola familias e alumnado!

O comezo de cada etapa educativa sempre conleva cambios e adaptacións á nova realidade. Por estas razóns, o Departamento de Orientación elaborou unhas pautas para axudarvos a afrontar cada unha das etapas educativas.

Agardamos que vos sexa de utilidade.

Un saúdo.

A ENTRADA NA EDUCACIÓN INFANTIL

Para as familias do alumnado que se incorpora por primeira vez á Educación Infantil no CEIP San Vicenzo de Vimianzo, dende o Departamento de Orientación deixamos un dossier con consellos e orientacións de cara ao comezo do curso 2021/2022:

Benvidos e moita sorte!

A Orientadora

ADEUS PRIMARIA

Información para familias e alumnado de 6º de primaria sobre o proceso de cambio de etapa educativa:

RECOMENDACIÓNS PARA OS CAMBIOS DE ETAPA EDUCATIVA

Entrando nesta publicación (pinchar no título) poden ver os documentos adxuntos con información de interese para as familias do alumnado que comeza en 4º de Educación Infantil e en 1º de Educación Primaria.