Blogues

GRADUACIÓNS CURSO 2020-2021

(PREMA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO)

ABERTO O PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/2022

Aberto o prazo de Formalización de Matrícula para o alumnado que acudirá por primeira vez a este centro no próximo curso 2021/2022. O prazo remata o 30/06/2021.

Horario de secretaría: Todos o días, de 12:00 a 13:30h.

A ENTRADA NA EDUCACIÓN INFANTIL

Para as familias do alumnado que se incorpora por primeira vez á Educación Infantil no CEIP San Vicenzo de Vimianzo, dende o Departamento de Orientación deixamos un dossier con consellos e orientacións de cara ao comezo do curso 2021/2022:

Benvidos e moita sorte!

A Orientadora

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2021/2022

Nos seguintes arquivos adxuntos poden acceder ás listaxes dos libros para o curso 2021/2022:

ANIMACIÓNS Á LECTURA POR SANTILLANA

O día 1 de xuño de 2021 tiviemos o pracer de contar coa visita de Vicky Pérez, de Santillana, para animar ao noso alumnado de 1º, 3º e 4º a ler e soñar coas historias que outros inventaron para eles.

ADEUS PRIMARIA

Información para familias e alumnado de 6º de primaria sobre o proceso de cambio de etapa educativa:

ABERTO O PRAZO PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Mañá, venres 21 de maio, ábrese o prazo para a tramitación de solicitudes para o fondolibros e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria,ESO, EE e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

O prazo para a presentación de solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2021.

Poden consultar toda a información no arquivo adxunto

* Nota: As rendas per cápitas superiores a 10.000 euros non serán beneficiarios da axuda para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de Ed. Primaria) e/ou material escolar, agás naqueles casos onde se acredite unha discapacidade igual ou superior ao 33% ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas.

PUBLICADAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

Todo o alumnado solicitante de admisión obtivo praza neste centro para o curso 2021/2022.

Poden consultar as listaxes definitivas:

• Presencialmente. Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do centro escolar.

• Telemáticamente. Única e exclusivamente a través da aplicación  admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

LETRAS GALEGAS 2021: XELA ÁRIAS

Con motivo da conmemoración do Día das Letras Galegas, este ano adicado á figura de Xela Arias, completamos o mural das Nosas Grandes Mulleres galegas engadindo nel a homenaxeada. Participaron todos os alumnos e alumnas do centro, decoraron a súa caricatura e traballaron distintos poemas da autora que representamos en forma de caligrama. Na imaxe podedes ver o resultado:

CONCURSO ECOVOZ DE RADIO VOZ

Dende o CEIP Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo queremos felicitar aos nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria pola súa gran participación no concurso de Radio Voz, EcoVoz, no que o obxetivo principal é formar aos alumnos/as para defender e coñecer a natureza.

Despois de pasar a primeira fase, nesta ocasión competían polo paso a semifinais con alumnado do CEIP Luis Seoane, de Mera - Oleiros. A participación foi moi reñida, quedando ás portas unicamente por un punto.

Noraboa a Leila Andrade, Brais Lema, Zoe Pérez, Iker Rodríguez, María Oreiro e Daniel Cambeiro e á súa titora Loly Lema, quen se encargou de coordinar e preparar ao equipo.

Para poder acceder ao programa preme no seguinte enlace: selecciona 30 de abril (a partir do minuto 28 ).