Blogues

SOLICITUDES PARA COMEDOR CURSO 2024-2025

Estimadas familias:

Seguindo as Instrucións 1/2024 regulan o funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar 2024/2025, todos os/as alumnos/as do centro, incluídos os de transporte escolar, que desexen facer uso do servizo de comedor escolar, deberán solicitar praza de comedor dende o 19 de xuño ao 8 de xullo de 2024.

A continuación deixámoslle acceso á circular coas instruccións necesarias para realizar a solicitude, así como o acceso a Autodeclaración Responsable e á Solicitude de colaboración no comedor:

PRAZO: As solicitudes recolleranse no centro ata o día 8 de xullo de 2024.

Un saúdo

A dirección

VISITAMOS O CONCELLO DE VIMIANZO

O pasado mércores, a alcaldesa Mónica Rodríguez, recibíu no Concello ao alumnado de Educación Infantil. Os nosos pequenos fixeron as súas peticións para o centro e puideron coñecer o funcionamento da Administración con esta actividade:

SAÍDA AOS BATÁNS DO MOSQUETÍN CO ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil gozou dunha saída para visitar os Batáns do Mosquetín. Grazas ás explicacións de Mariví, técnica do Concello de Vimianzo, puideron entender como funcionaban. No seguinte vídeo podedes ver en imaxes o ben que o pasamos!

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2024-2025

Premendo no seguinte enlace pode acceder ao listado de libros para o vindeiro curso 2024-2025:

*RECOMENDAMOS NON MERCALOS ATA TER A TITORIA INICIAL EN SETEMBRO.

PROXECTO EMPODÉRATE

Memoria das actividades realizadas polo alumnado para o Plan Proxecta + Donas de Sí a través do proxecto "Empodérate" :

ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA: TALLERES POLO DÍA DO LEITE

O alumnado de 4º acode a Baio para conmemorar o día do leite a través de diversos talleres e experiencias:

LETRAS GALEGAS 2024

Festexamos o Día das Letras Galegas:

DÍA DO LIBRO

Así festexamos no centro o "Día do Libro":

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Achego arquivo adxunto con información sobre a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso escolar 2024/2025.