Hora de ler en 4º de Ed. Primaria

A hora de ler realizouse todos os días de 12:00 a 12:20 sendo os mestres encargados son: Mª del Carmen Aldemira e Noberto Dorrío.

E tomáronse como obxectivos os seguintes:

  • Ler diferentes tipos de textos (cómic, poesía, narrativa) de maneira fluída coidando o ritmo, a entoación e a articulación.
  • Realizar unha lectura comprensiva, sendo capaces de deducir a mensaxe do texto.
  • Desenvolver o gusto pola lectura, fomentando o uso das bibliotecas do centro e de aula, así como o préstamo de libros.
  • Mellorar a velocidade lectora.
  • Tomar conciencia das regras básicas de ortografía e do seu correcto uso.
  • Ampliación do vocabulario.

E como actividades:

  • Explicación ou busca no dicionario das palabras que non saben o seu significado.
  • Realización individuais e colectivas de contos coas palabras aprendidas.
  • Realización de debuxos sobre os textos lidos.
  • Comentario dos textos.
  • Utilización das Tic.
  • Creación propia de poemas.
  • Creación propia de obras teatrais.

TEXTOS TRABALLADOS

  • O dente de Clara (Ana Expósito Valle) Edt. Tambre
  • Problemas de dinosaurios (King-Smith, Dick) Ed. SM
  • Poesía : Poemas para leer a Troche y Moche de José L. Ferris

Actividades realizadas

  • Comentarios de palabras novas.
  • Busca no dicionario.
  • Debuxos do texto ou poema.
  • Creación de guións de obras de teatro.
  • Xogos coas rimas.
  • Creación de poemas.
  • Móbiles con personaxes dun conto

Debido ao sucedido neste curso, no mes de marzo, quedaron actividades sen facer e textos sen ler. Pero, así a todo, durante parte do confinamento o alumnado continuou realizando a hora de ler.

  • Traballamos co libro " O Castiñeiro dos Desexos" de Xosé A. Perozo

A HORA DE LER é un tempo que gusta a todo o alumnado, independentemente da velocidade lectora, a maior ou menor capacidade de comprensión lectora, e polo xeral as actividades que se propoñen teñen moi boa aceptación na aula.