OBRADOIRO DE NÓS E CARTAS MARIÑAS

O venres realizamos dous obradoiros relacionados co proxecto documental que estamos a realizar este curso sobre o mar.

Miguel Torres e Manuel Castro ensinaron aos alumnos do segundo ciclo  a facer algún dos maís coñecidos nós como o Chan ou de Envergue, o nó Cabestrinque ou o Ás de guía.

Enrique Blanco e Felíx G. Tuñez, este ultimo moi coñecido polos nosos alumnos ao ser o presidente do museo do Mar de Noia e o noso guía nas saídas que fixemos á ría de Noia, amosaron ao alumnado do terceiro ciclo como interpretar as Cartas Mariñas, explicándolles a súa simboloxía e ensinandolles como empregalas para orientarnos e dirixir unha navegación. Ámbolos dous obradoiros captaron a interese dos nenos e nenas por este tema e foi unha iniciación moi práctica e lúdica que lles deixou con ganas de aprender máis.

Moitas grazas a estes catro "homes do mar"!