VAIDEMAR

Vaidemar é unha mostra que pretende achegar a ilustración infantil e xuvenil galega aos nosos alumnos.

A exposición a compoñen 17 artistas aos que se lles foi encomendado interpretar o mar nunha obra inédita e orixinal. Entre eles podemos atopar obras de Óscar Villán, Manuel Uhía, Miguelanxo Prado ou Anxeles Ferrer.

A mostra poderá visitarse ata o día 5 de marzo e  toda a Comunidade Escolar está convidada a facelo. Tamén realizaremos unha actividade de apadriñamento cos nosos alumnos. Cada clase apadriñará un cadro e fará un traballo literario sobre esa ilustración que  se expoñerá a carón da obra orixinal. Tamén aproveitaremos para facer unha exposición con materiais da nosa biblioteca ilustrados por estes artistas.

Agradecementos a GALIX polo empréstito desta colección.

VER FOTOS

Para ver as obras da exposición, pincha sobre esta imaxe.