SUSPENSIÓN DO SERVIZO DE BUSES MARTES 17 DE XANEIRO HORARIO DE TARDE

Informamos que a Consellería de Educación comunicounos onte pola tarde que, debido á ALERTA motivada por un fenómeno meteorolóxico adverso para hoxe MARTES 17 de xaneiro, a Comisión Escolar de Alertas acordou o seguinte:

"SUSPENSION do transporte escolar EN HORARIO DE TARDE DO MARTES 17 dos centros educativos situados nos concellos das zonas de predición do interior da Coruña" (Brión está incluido nesta zona).

Polo tanto, ao non dispoñer de viaxe de volta pola tarde desde o centro, todo o alumnado que utilice o servizo de comedor deberá ser recollido á saída do mesmo a partir dás 15:30 h.

As actividades extraescolares de Concello e ANPA, funcionarán con normalidade. Calquer dúbida, prégase se poñan en contacto co organismo pertinente.

O que comunicamos para o voso coñecemento e agradecendo a vosa comprensión e colaboración.

Saúdos.

DIRECCIÓN