LISTAXES PROVISIONAIS SERVIZO COMEDOR CURSO 2022_23

O Consello Escolar reunido o 15 de xullo de 2022, acorda adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, ou nos documentos adxuntos, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/2022 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2022/23.

Estas prazas están condicionadas a:

1. Protocolos que publique a Consellería de Educación e a Consellería de Sanidade para a organización de comedores escolares.
  2. Dispoñibilidade de colaboradores/as suficientes para atender o servizo cumprindo con todas as medidas.
  3. Calquer outra circunstancia que incida directamente no desenvolvemento do servizo.

O prazo de subsanación de documentación é de 5 días, rematando o venres 22 de xullo.

LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS 22_23.pdf29.08 KB
LISTAXE PROVISIONAL EXCLUIDOS COMEDOR ESCOLAR 22_23.pdf20.85 KB