VIVIR AQUÍ

Como todos os meses de novembro a igualdade convírtese nun dos principais aspectos que se traballa e festexa de forma especial nos centros educativos. En Pedrouzos ademais, a igualdade entre homes e mulleres, nenas e nenos incorpórase de forma transversal á programación anual, desenvolvendo actividades nas que este aspecto se coida e sempre está presente. As familias son parte necesaria para que este tipo de actuacións teñan un respaldo fora do colexio e que acaben callando. A ANPA impulsou este ano tamén uns obradoiros para o alumnado de 5º de primaria, a través de AGARESO, esta actuación estivo financiada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia. Durante varias semanas alumnas e alumnos puideron facer obradoiros de radio, análise de publicidade e realización de proxectos audiovusuais; o programa da TVG, Vivir Aquí, fíxose eco desta proposta e quixeron acompañarnos durante unha xornada para ver de perto as actividades e incorporalas nun programa especial que se emitiu este sábado 23 de novembro. Deixámosvos aquí o enlace para que o poidades ver: (preme na imaxe)

anpas | by Dr. Radut