Solicitude servizos complementarios: comedor e transporte

Documentación que deberá entregar o alumnado matriculado no centro ata o 22 de xuño segundo o que solicite:

Non solicita servizos complementarios

Solicita transporte Solicita comedor
Solicitude  servizos complementarios X X X
Autodeclaración comedor X X X
Declaración responsable domicilio   X X
Documentación baremo     X
Outros documentos     X

1-Se non solicita servizos complementarios:

Deberían entregar o documento de Solicitude de servizos complementarios, renunciando a ditos servizos e a folla de Autobaremación do comedor, firmando a renuncia ao servizo que está por detrás.

2-Se solicita só servizo de transporte:

Deberían entregar o documento de Solicitude de servizos complementarios, a folla de Autobaremación do comedor, firmando a renuncia ao servizo que está por detrás e a Declaración responsable de domicilio.

3-Se solicita servizo de comedor (e transporte):

Deberían entregar o documento de Solicitude de servizos complementarios, a folla de Autobaremación do comedor, a Declaración responsable de domicilio. a folla de Documentación comedor escolar, así como aqueles outros documentos que se explican nesta última folla informativa.

autodeclaracion18.pdf140.15 KB
declaracion_responsable 18.pdf120.96 KB