Colaboradores/as comedor escolar 2016/17

COMEDOR ESCOLAR 2016/17

ANUNCIO DE APERTURA EXTRAORDINARIA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP DE PEDROUZOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2016-2017.

As nais, os pais, os/as titores/as legais e os/as acolledores familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2016/17, colaborar de xeito altruista nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin se atopan na dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o 11 de setembro de 2016, podéndose reabrir novamente o prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2016.

O Consello Escolar do centro, previsiblemente do 20 de xuño, tratará de asignar coloboradores de comedor xa entre as solicitudes inicialmente presentadas.

BRIÓN, 22 DE XUÑO DE 2016

Cumprimente o documento que xuntamos e entrégueo na secretaria do centro.

apertura_solicitude_colaborador_comedor.pdf100.44 KB