COMEDOR ESCOLAR 2015/16

1-Folla de autobaremación 2015/16

Documento de autobaremación para as familias, segundo a instrucción 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, de 1 de xuño, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa para o curso 2015/16.

2-Colaboradores voluntarios/as de comedor

Apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa como COLABORADORES VOLUNTARIOS nas tarefas de apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2015/16.

O primeiro prazo de admisión de solicitudes remato o 26 de xuño, para empezar o comedor o 10 de setembro.

3-Listado de admitidos

Estamos no proceso de baremación de solicitudes para o curso 2015/16. Esperamos facer unha publicación provisional ao longo do mes de xuño.

Documentación necesaria que se solicita, se é o caso:

1. Folla de solicitude (xa presentada)
  2. Certificado de minusvalía do alumno/a superior ao 33%
  3. Título de alumnado membro de familia numerosa
  4. Acreditación documental de incompatibilidade dos horarios laborais coa saída do fillo/a/s ao mediodía de ambos os dous pais/nais, titores legais ou acolledores familiares, expedido pola empresa empregadora, xunto cunha copia de contrato que refrexe o horario, altas na Tesourería Xeral da Seguridade Social e certificación emitidas polas xefaturas de persoal correspondentes.
comedor_autodeclaracion15.pdf90.88 KB
apertura_solicitude_colaborador_comedor15.pdf107.44 KB