Resultados votacións sobre a Xornada Escolar

Como sabedes ao longo do día de hoxe realizouse o proceso de votación do tipo de xornada que queremos para o noso centro.

O primeiro que hai que dicir é que a participación foi moi alta, con 229 votos emitidos dun censo de 283 posibles electores.

O resultado é de 138 votos a favor da xornada única e 90 votos a favor do mantemento da xornada contínua e un só voto en branco.

Dado que para realizarse o cambio da xornada compriría o voto afirmativo do 58% do censo (en total 164 votos), o resultado da votación resulta negativo para a realización dese cambio, co que en canto rematen as restricións impostas pola COVID-19 voltaremos a ter unha xornada escolar que comezará ás 10 da mañá deica ás 5 da tarde.