Escornabots

Experiencias, actividades e recursos dos Escornabots dende a Biblioteca Escolar

Escornabots e impresión 3D

Nesta páxina imos ir colocando os recursos que vaiamos xerando a respecto da robótica dende a nosa Biblioteca.

Pretendemos que sexa un lugar onde se poda ver o traballo que se está a facer, unha fonte de recursos e un lugar onde xermolen proxectos.

Polo de agora, outubro de 2017, andamos nesto en cueiros, e coma os nenos pequenos temos dificultades para comezar a andar... dar un paso mete medo e temos que pensalo moito.

Pero estamos convencidos que en breve seremos quen de andar, correr, choutar, anicarnos, bailar...

Os Dinosauros de Ensino Infantil

Tamén nos achegan desde infantil 3 plantillas para o escornabot coas que traballaron o seu proxecto de Piteas.

Tamén fixeron un traballo, programando en Scratch coa placa makey-makey, que podedes consultar na súa páxina de Scratch (https://scratch.mit.edu/projects/313312943/fullscreen/).
Dende logo mete medo o que estes rapaces e rapazas saben destes bechos do xurásico, de que xantaban, como andaban, como tiñan a cadeira...
E tamén como manexan os escornabots!!

Sabes que camiño percorre a comida no teu corpo?

 

Sabes que percorrido realiza ese pasteliño tan rico que che acaban de dar a probar por dentro do teu corpo ata que volve saír ao exterior completamente transformado en algo xa non tan saboroso?

Se o sabes anímate e xoga con este padrón dos escornabots, onde atoparás paso a paso todos os elementos que interveñen na dixestión dos alimentos que inxerimos.... o problema é que están desordeados e ti, co teu robot terás que ir de casiña en casiña seguindo o orde correcto que percorren os alimentos.

 

Dous novos padróns para os escornabots

Velaquí dous novos padróns para traballar cos escornabots, referidos ao principiño, o encantador personaxe de Antoine de Saint-Exupéry, que foi o eixo do traballo do proxecto "@ principiñ@ que todos levamos dentro", que desenvolveron os alumnos e alumnas de 4º B, e que lles levou a traballar en murais, programación e robótica.

O xogo, como o da Oca, permite saltar dunha casiña co principiño deica outra co mesmo personaxe, no caso de caer nela.

Os nosos hovercraft xa furrulan!

O noso reto fuchiqueiro deste mes avanza imparable. Xa temos máis de 20 deseños, algúns con melloras importantes, como acoplarlle un tapón de bebidas isotónicas con dispositivo de peche incorporado que facilita o seu manexo.

Deixámovos aquí un vídeo no que podedes ver aos tres primeiros prototipos presentados nunha carreira polo chan da biblioteca.

A que molan, non si?

 

Quero un Escornabot de Mascota

En primeiro estamos a traballar un proxecto sobre as mascotas, cunha exposición das que temos nas nosas casas, que son moi variadas.

Pero como tamén queremos ter un coñecemento maior das nosas mascotas e das súas características e necesidades, realizamos este padrón dos nosos amigos animais.

Esperamos que así poidamos coidar mellor a estas nosas compañeiras.

Educación Física e Escornabots

Quen dixo que a robótica non se podía aplicar ás clases de Educación física? Espero que ninguén, porque os alumnos de 1º e 2º do colexio xa saben como suar con axuda do Escornabot.

Con esta plantilla cun percorrido por distintos exercicios e un dado, temos o problema resolto.

Tiramos o dado e programamos o escornabot para que siga o percorrido sinalado. Teremos que realizar o exercicio que apareza na casilla na que caiamos... e se non nos saímos do percorrido, facemos ben a programación de movementos, e facemos guai o exercicio.... Volvemos a tirar!

Se nos trabucamos perdemos a quenda e xoga o outro equipo.

Gaña o equipo que remate antes o percorrido.

Divertido e saudable!

Educación Viaria e escornabot

mapa_barco

Os nosos pequenos andan traballando nun proxecto sobre o Concello, e están preparando unha visita á Casa Consistorial.

Para saber por onde temos que ir, dende o Colexio ao Concello, o Escornabot vainos botar unha man, marcándonos dous itinerarios pola nosa Vila para facer o percorrido.

Grazas Escornabot, así seguro que non nos perdemos polo camiño.

Tradución galega de Cura

Cura é un programa que "filetea" os nosos deseños 3D para que a máquina poda ir imprimindo as distintas capas do noso proxecto.

Ata o de agora Cura non tiña unha interface en galego, polo que tiñamos que recorrer a menús noutros idiomas, pero acabamos de facer a súa tradución ao galego, para que todo o que queira poida incluíla no seu programa e ter unha comunicación co programa no noso idioma.

Achegamos os ficheiros comprimidos coa tradución neste enlace.

Fedellando

Aquí vos deixamos un videotitorial para que se queredes facer unha man robótica, non teñades dificultade ningunha.

Nestas épocas de Samaín pode resultar moi terrorífica!!!