Blogue de quinif

Portafolio total do Talento

Escornabots e impresión 3D

Nesta páxina imos ir colocando os recursos que vaiamos xerando a respecto da robótica dende a nosa Biblioteca.

Pretendemos que sexa un lugar onde se poda ver o traballo que se está a facer, unha fonte de recursos e un lugar onde xermolen proxectos.

Polo de agora, outubro de 2017, andamos nesto en cueiros, e coma os nenos pequenos temos dificultades para comezar a andar... dar un paso mete medo e temos que pensalo moito.

Pero estamos convencidos que en breve seremos quen de andar, correr, choutar, anicarnos, bailar...

Migrando

Comezamos unha nova  andaina do Blogue da Biblioteca.

Durante moitos anos estivemos aloxados en Blogaliza, un servizo que nos acolleu e co que partillamos a nosa defensa do noso idioma e a súa presenza na rede.

Pero ultimamente por razóns de seguridade contra de ataques cibernéticos as chaves de seguranza son cada vez máis ríxidas dificultándonos a realización dos nosos artigos, co resultado de que a nosa actividade neste campo ten baixado bastante.

Así que decidímonos a poñer en marcha esta páxina dentro de Drupal, do noso Drupal, para irvos informando das novidades que imos poñendo en marcha en relación coa biblioteca escolar.

Son moitas as novidades que vos temos que contar: que estamos en LIA2 o que vai supoñer un cambio nas dotacións e nas estruturas da biblioteca, que para o ano teremos escornabots e un curruncho lego, que temos asegurada unha pizarra dixital e que vamos traballar a videoconferencia dende a biblioteca cando fagamos actividades de interese para todos.... vamos, un monte de cousas que mellor iremos contando aos poucos, demoradamente, para que nos sente ben.

E mentras tanto seguídenos neste novo enderezo.

Saúde e lecturas.

Novos Ordenadores para o proxecto Abalar

Chegan xa os novos equipamentos para as clases Abalar. Para que todas as familias se vaian familiarizando con estas novas ferramentas, e co modelo de xestión dos mesmos, poñémovos neste enlace o folleto que nos fixeron chegar dende a Consellería de Educación.

Unha das razóns polas que o noso centro recibe os novos equipamentos é pola boa xestión que se fixo dos primeiros netbooks, e do coidado exquisito dos mesmos por parte do alumnado e das familias. Daquela non temos dúbida de que a pesares dos cambios de xestión e da implicación que van ter as familias no mesmo, imos seguir demostrando un comportamento e coidado exemplar.

Un pouco de Alfin

Vamos realizar unha pequena proba para ver que tal nos desenvolvemos coa CDU e outros conceptos que traballamos nesta avaliación en ALFIN.

A que sabe a lúa)

Sen lugar ás dúbidas Pablo e Iker nos poden dicir a que sabe a lúa, e se non me credes mellor mirade este vídeo do conto que nos contaron o outro xoves na Biblioteca.

A Cincenta

Seguindo coa actividade dos Contos dos Xoves, son hoxe Rebeca e Lara as que nos traen este precioso clásico á Biblioteca.

A ver que vos parece!

A toupiña

Un grupo de nais nos contan o conto da Toupiña. Todo un clásico!

Unha carrapuchiña moi especial

Se queredes ver que é o que fixo esta Carrapuchiña co lobo e máis a avoa, non tedes máis que ver este vídeo do contacontos que fixeron, para os máis pequenos do cole, Sandra e Manuel.

Contos de Andersen

Tamara nos recomenda unha lectura moi clásica, pero non por iso menos interesante e marabillosa.