8 M.:Nin as borrascas poden coas mulleres!

Aínda que choveu, nevou e ventou, no colexio celebramos, e por todo o alto, o día internacional da Muller Traballadora.

Tiñamos preparada unha merendaina (merenda máis andaina) e houbo que cambiar por unha merenteca (merenda máis discoteca) que fixemos no pavillón do colexio.

Lemos un manifesto, bailamos e xogamos en igualdade, merendamos dun xeito saudable... e reivindicamos o dereito da metade da poboación mundial a ser tratadas dignamente, en igualdade e en ausencia total de discriminación.

As Dinochilas vanse de paseo

DINOCHILAS:

-Cada semana levo unha Dinochila á miña casa. Cada unha ten 5 contos, para que a miña familia me lea un conto cada noite.

-Coas Dinochilas pretendemos achegar @s nen@s aos contos, espertando a súa paixón pola lectura, á vez que comparte coa súa familia un momento de tranquilidade antes de durmir. Aconséllase o diálogo sobre cada relato, así como asegurarnos de que o nen@ comprende o argumento, facéndolle preguntas relacionadas coa historia que acabamos de compartir.

Tamén se poden realizar outros xogos como buscar un novo final ao conto, describir obxectos, conversar sobre as actitudes dos personaxes, describir algún personaxe ou debuxo,…

Pero a finalidade sempre será o goce pola lectura, así como crear un hábito lector dende o primeiro ano de escolarización d@s nen@s.

8 de Marzo: Marcha pola Igualdade

O vindeiro 8 de Marzo faremos unha nova edición da nosa marcha pola igualdade.

Percorreremos parte do casco urbano do Barco coas nosas camisetas estampadas por nós mesmos, e coma un remuíño de bolboretas lilas, asolagaremos a vila de mensaxes pola igualdade.

Ao remate da nosa andaina faremos unha merenda saudable na Praza Maior.

Así que marcha+merenda=merendaina!!!

Unídevos a nós nesta MERENDAINA reivindicativa para acadar un mundo máis xusto, igualitario e solidario.

Tamén fixemos este novo podcast coa intervención e as investigacións do alumnado de 4º de primaria

Datos xerais do centro

Denominación: C.E.I.P. Condesa de Fenosa

Titularidade: Centro Público

Nº Código de Centro: 32015116

Enderezo: Rúa Coruña 24; 32300 O Barco de Valdeorras

Enderezo electrónico: ceip.condesa.fenosa@edu.xunta.es

Teléfono: 988 78 36 46 e 988 78 36 48

Teléfono Departamento Orientación: 988 78 36 47

Entradas e saídas do alumnado non transportado:

Para facilitar a entrega d@s nen@s recomendamos ás familias que esperen na beirarrúa de enfronte do colexio deixando libre a beirarrúa do colexio para o uso exclusivo do alumnado.

Prégase puntualidade á hora das entradas e saídas

Máis información sobre as nosas actividades, recursos e oferta educativa aquí.

O Ceip Condesa de Fenosa é un centro público de ensino infantil e primario no que pretendemos ofrecer servizos educativos de calidade para todo o noso alumnado.

Pretendemos facer un ensino en igualdade, sen discriminación, inserido no seu contexto cultural e lingüístico e coa participación activa de todos os membros da comunidade educativa.