Apertura do prazo para a solicitude de comedor curso 2021-22

Tagged:

Xa se abriu o prazo de presentación de solicitudes para o servizo de comedor para o vindeiro curso escolar 2021-2022.

Podedes recoller a solicitude na secretaría do colexio ou ben descargala dende esta ligazón.

As solicitudes se poderán cubrir e entregar no colexio en horarios de mañán durante o mes de xullo.

Fondo solidario de libros de texto

Tagged:

Acábase de publicar a orde para o fondo solidario de libros de texto. O prazo para presentar as solicitudes remata o 22 de xuño.

Tedes a orde publicada neste enlace.

Podedes presentar as solicitudes por vía electrónica no formulario normalizado dispoñible na aplicación informática "Fondolibros".

Tamén se pode presentar na sede electrónica da Xunta de Galicia

No caso de facer a entrega presencial podedes entregalo en secretaría en horario de 10:45 a 11:30 h.

O formulario podédelo recoller no centro ou imprimilo aquí.

Horarios espello para caso de confinamento

Tagged:

No caso de ter que confinar unha clase, un grupo de alumnos ou o centro enteiro temos que ter preparado dende hoxe un horario que nos permita manter a actividade lectiva.

O horario que podedes consultar no ficheiro adxunto, é o que corresponde aos cursos de 3º a 6º de primaria, xa que o s cursos inferiores, isto é, infantil e primeiro ciclo de primaria, polas súas características específicas acordarán no seu momento coas familias o plan de traballo para unha situación de confinamento.

As normas do Condesa para vencer ao Covid-19