6º Curso

LOTARÍA DE NADAL

CEIP P CONDESA DE FENOSA

Nº 77803

No sorteo extraordinario de Nadal o número 77803, vendido polo alumnado de 6º curso, foi agraciado cun total de 20€ en cada participación.

O importe será cobrado por un adulto no salón de actos do colexio a partir do luns, 8 de xaneiro (inclusive), no seguinte horario:

HORARIO DE COBRO DA LOTARÍA

(Agás sábados, domingos e festivos)
XANEIRO
LUNS, MARTES e MÉRCORES

De mañá: de 10:00h a 11:00h

De tarde: de 17:00h a 18:00h
FEBREIRO e MARZO
LUNS

De mañá de 10:00h a 11:00h

MOITAS FELICIDADES!!

Sen Vandalismo vivimos mellor!

Como remate dunhas xornadas nas que o alumnado de 6º estudou os efectos perniciosos do vandalismo, @s nen@s elaboraron este vídeo onde nos deixan claro o que pensan sobre os actos incívicos, e mesmo nos dán algún que outro consello para evitalos.

En 6º B somos Wikipedistas

Biografía de Xela Arias

Coma vén sendo habitual, todos os anos por estas datas as rapazas e rapaces de sexto, collen os pinceis e se poñen a deseñar o cómic do autor ou autora a quen se lle adica as letras galegas deste ano.

Este ano o cómic, como non pode ser doutro xeito, vai adicado á Xela Arias, e aquí o tedes:

A vida de Mª Victoria Moreno

Como todos os anos o alumnado de sexto de primaria encárgase de facer unha historia gráfica coa biografía do autor ou autora (como é neste ano) ao que se lle adica o día das letras galegas.

Pero este ano quixemos ir un pouquiño máis aló, e fixemos esta presentación.

Esperamos que vos guste, e que aprendades algo máis sobre unha das grandes escritoras galegas:

Mª Victoria Moreno.