Ex-alumnos

Ex-alumn@s do Condesa!

Moit@s d@s nos@s alumn@s andan polo mundo facendo cousas do máis interesante; deportistas de elite, artistas, estudantes prodixiosos.... e a nós gústanos lembralos na nosa páxina.

Aquí poderedes explorar algúns artigos e publicacións sobre algúns deles... evidentemente non todos están aquí, así que se tes información sobre algún ex-alumno fai o favor de comunicar connosco e decontado meterémolo nesta escolma.

Seguímosvos a Pista...

Luis Moro, tocando as nubes

Outro ex-alumno do Condesa que destaca na súa práctica deportiva.

.

Novos éxitos de Leticia Gil

Leticia volve a ter un lugar no noso blog, xa que voou en Talavera nada menos que seis metros con vinta e cinco centímetros, acadando o primeiro posto no campionato de España de pista cuberta.

Un novo éxito da nosa ex-alumna que queremos celebrar con ela.

Recollemos este artigo, onde se fai referencia ao logro de Leticia, do xornal SomosComarca para que teñades a información completa.

Leticia Campiona by on Scribd

Leticia, unha campiona do Condesa

Unha ex-alumna do noso centro que acada o éxito no mundo do deporte. Leticia non salta, voa máis alá dos 6 metros e bate o récord galego de salto de lonxitude, acadando o bronce nos campionatos de España absolutos.

Todo un orgullo para o noso colexio tela entre os nosos ex-alumnos.

Leticia by on Scribd

Isabel visibilizando o fútbol feminino

Volve á nosa web Isabel Vázquez, imparable na súa traxectoria como xogadora, entrenadora e estudante.

Isabel Vazquez by Xoaquín Freixeiro on Scribd

Isabel, adestradora!

Isabel by on Scribd

Alicia Alonso, Cineasta!

Alicia by Anonymous oywFojA on Scribd

Piragüistas que pasaron polo Condesa

Sergio Ruíz, un noso ex-alumno, encóntrase na elite do piragüísmo de augas bravas. En Somos Comarca fanse eco dunha entrevista que lle realizaron á volta da súa participación no campionato do Mundo de Descenso de Augas Bravas.

O audio da entrevista pódese escoitar en:

Arqueólogos do Condesa

Estes días saiu publicada na Rexión un artigo no que se fala dun importante desubrimento arqueolóxico levado adiante por  unha ex-alumna do noso centro.

A nosa noraboa por este importantísimo achádego e o noso desexo de que continúe nesta liña punteira dentro da arqueoloxía mundial.

arqueoloxia by quinif on Scribd

Mellor nota da selectividade

O noso es-alumno Adalberto acada a mellor nota da selectividade en Valdeorras, e sumado á media do bacharelato unha das mellores notas de Galicia.

Adalberto