Aberto Prazo de Reserva de Matrícula

O prazo de reserva de praza nos centros educativos vai do 15 de xaneiro deica o 5 de febreiro.

Para reservar praza no centro de adscrición (no noso caso o IES Lauro Olmo) o alumnado de sexto curso deberá presentar o formulario que facilitaremos dende o centro, e se entregará no propio colexio que se fará cargo da súa tramitación. Tamén se poderá empregar a aplicación informática

Así mesmo o alumnado que decida non matricularse no centro adscrito, deberá comunicalo no centro para evitar erros e duplicidades na matrícula.

Calendario escolar e horario do curso 2023-2024

HORARIO DO CENTRO

Dende a Xefatura Territorial de Educación veñen de informar  que o horario do noso Centro será:

de 9:45 a 16:15 de setembro a xuño, ambos os dous incluídos.
Os servizos de comedor e transporte continuarán co funcionamiento habitual.

Deixámovos aquí o calendario do vindeiro curso 23/24 coas datas máis destacadas.

Ábrese o prazo de solicitude do Comedor Escolar

Ábrese o prazo para a presentación de solicitudes para facer uso do comedor escolar no vindeiro curso 2023-24.

Podedes recoller os impresos da solicitude ou ben na secretaría do centro (horario de 10:30 a 13:30 h.) ou ben descargalos neste mesmo anuncio.

Se tedes algún problema coa solicitude non dubidedes en contactar connosco.

Axudas do Concello para libros e material de Educación Infantil

A Xunta de Goberno do Concello do Barco de Valdeorras o día 12 de maio de 2022 tomou o acordo de aprobar as bases reguladoras e a convocatoria para compra de libros e material escolar de segundo ciclo de educación infantil 2023/2024.

Estas bases saíron publicadas no “Boletín Oficial da Provincia de Ourense” nº 124 do xoves1 de xuño de 2023 para o coñecemento de toda a cidadanía, abríndose o prazo para a súa solicitude dende oDIA 2 DE XUÑO ATA O DIA 30 DE XUÑO DE 2023.
Achégase como adxunto un resumo dos requisitos, así como o Anexo I(solicitude, inclúe a documentación a presentar) e AnexoII (declaración).
As bases os anexos para a solicitude pódense encontrar tamén:

• No taboleiro de editos dixital na sede electrónica deste Concello: https://www.sede.concellodobarco.org/
  • No departamento de Servizos Sociais, sito na praza do concello nº 1.

Os interesados poderán presentar estas solicitudes:

1. Rexistro telemático a través da sede electrónica do Concello do Barco de Valdeorras (https://sede.concellodobarco.org) e
  2. a través do Rexistro de entrada do Concello do Barco de Valdeorras de 9:00 a 14:00 os días hábiles, (situado no edificio nº 2 da Praza do Concello da Vila do Barco).

Para mais información consulta ou aclaración dirixirse ao Departamento de Servizos Sociais. Praza do Concello nº 1. 32300 TLF: 988320202 Extensión: 2168

Aberto o prazo de solicitude de axudas para libros de texto e material escolar

Na Orde do 10 de maio de 2023, sae publicado o texto da convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

O prazo da solicitude vai do 20/05/2023 ao 21/06/2023, ambos os dous incluídos. O número do procedemento administrativo que se corresponde coa orde é ED330B.

O xeito de presentacións das solicitudes será preferentemente electrónica (na sede electrónica da Xunta de Galicia, presentando unha solicitude individual para cada un dos seus fill@s), Presencial con asistencia da aplicación (cubrindo os datos na aplicación fondolibros [https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/], imprima os anexos I e II producidos e presentándoos no centro educativo) ou de xeito Presencial Manual, empregando os Anexos I e II da orde da convocatoria (que se anexan a este post) e presentándoos na secretaría do colexio.

Información sobre o Período de Reserva de Praza para o Curso 2023/2024

Comeza o tempo de reserva de matrículas para centros adscritos (15 de Xaneiro a 6 de Febreiro) e de admisión (do 1 ao 20 de Marzo).

O actual período de reserva só atinxe ao alumnado de 6º curso que vai reservar praza no IES Lauro Olmo, que é o  centro de secundaria ao que estamos adscritos, ou ben aqueloutro alumnado que desexe matricularse noutro centro distinto do de adscrición.

Toda a información que precisades está na orde que regula a matrícula, que está publicada no DOG do 8 de novembro de 2022, e que vos achegamos como adxunto desta entrada do blog.

Para o período de admisión (alumnado que queira cambiar de centro e alumnado que comeza a etapa de infantil) xa vos informaremos con máis vagar cando se acheguen as datas.

Fondo solidario de libros de texto

Acábase de publicar a orde para o fondo solidario de libros de texto. O prazo para presentar as solicitudes remata o 22 de xuño.

Tedes a orde publicada neste enlace.

Podedes presentar as solicitudes por vía electrónica no formulario normalizado dispoñible na aplicación informática "Fondolibros".

Tamén se pode presentar na sede electrónica da Xunta de Galicia

No caso de facer a entrega presencial podedes entregalo en secretaría en horario de 10:45 a 11:30 h.

O formulario podédelo recoller no centro ou imprimilo aquí.

Aberto o prazo de reserva de praza