4º Curso

Imos de exposicións

Hoxe o alumnado de 4º curso de primaria acudiu á sala de exposicións de Abanca para visitar unha mostra da obra de Castelao como debuxante.

Explicáronnos con moito detalle as características da obra deste noso artista, e todas e todos quedamos abraiados diante dos seus debuxos que tan ben retratan a alma do noso pobo.

Exposicións sobre a Enerxía

Co gallo do proxecto sobre a Enerxía que estamos a desenvolver este curso, tócalle agora a quenda das exposicións dos traballos de investigación que teñen realizado o alumnado.

Velaquí os traballos do alumnado de 4ºA.

Desfrutádeos, que aí hai moito do que aprender!

Primeiros Pasos co Scratch

Velaiquí tedes o noso primeiro xogo con Scratch dentro do noso proxecto do Principiño.

Que vos guste!

O Condesa na Rexión

A parte dun fermoso programa en Telemiño, o equipo da Rexión fixo unha reportaxe sobre o noso centro que vos deixamos aquí para que poidades degustala con calma.

O Condesa na Rexión by quinif on Scribd