Blogues

Ex-alumn@s do Condesa!

Moit@s d@s nos@s alumn@s andan polo mundo facendo cousas do máis interesante; deportistas de elite, artistas, estudantes prodixiosos.... e a nós gústanos lembralos na nosa páxina.

Aquí poderedes explorar algúns artigos e publicacións sobre algúns deles... evidentemente non todos están aquí, así que se tes información sobre algún ex-alumno fai o favor de comunicar connosco e decontado meterémolo nesta escolma.

Seguímosvos a Pista...

Ciencia en Galego

Alguén dixo que en Galego non se pode facer ciencia?

O noso alumnado ten demostrado en todas as edicións desta actividade que si se pode facer ciencia en galego, e que ademáis pode ser extremadamente divertido.

Ollade se non este vídeo que recolle os experimentos da edición de 2016 da nosa ciencia en galego.

Homenaxe a Rosalía de Castro

Os Osos Panda

Agora é a quenda de Rocío que nos fala da apaixoante vida dos Osos Panda, comedores de bambú.

A árbore xenealóxica

Agora tócalle a Lucía explicar que é unha árbore xenealóxica, e nos mostra a súa propia.

Dinosauros

Unha moi interesante investigación sobre os dinosauros do cretácico, realizada por Manuel.

A enerxía

En segundo continúan facendo traballos de investigación moi, pero que moi, interesantes. Desta volta Emma nos fala dos usos da enerxía e dunha delas en especial, unha enerxía renovable que nos alborota a cabeleira: a enerxía eólica.

Plan de autoprotección