Blogues

Ex-alumn@s do Condesa!

Moit@s d@s nos@s alumn@s andan polo mundo facendo cousas do máis interesante; deportistas de elite, artistas, estudantes prodixiosos.... e a nós gústanos lembralos na nosa páxina.

Aquí poderedes explorar algúns artigos e publicacións sobre algúns deles... evidentemente non todos están aquí, así que se tes información sobre algún ex-alumno fai o favor de comunicar connosco e decontado meterémolo nesta escolma.

Seguímosvos a Pista...

Aviso Fondo Solidario de Libros

As persoas que solicitaron axudas para libros e material escolar para o vindeiro curso 2017/2018,  poden pasar polo cole entre o luns 10 de xullo e o venres 21 de xullo para comprobar o estado da súa solicitude e, de ser o caso, recoller os vales correspondentes.

O horario de recollida será desde as 9:00 horas ata ás 13:30 horas.

Os vales que non sexan recollidos nestas datas , quedarán gardados no cole ata setembro.

FONDO SOLIDARIO DE 3º EP.

Todo o alumnado que cursará 3º curso de Educación Primaria para o vindeiro ano académico 2017/2018, solicitase ou non a participación no Fondo Solidario, ten libros gratuitos por haber existencias  suficientes no cole.

Só terán que mercar o “Activity book” de Inglés porque non entra dentro do programa de gratuidade .

Os libros do fondo solidario, repartiránse na semana do 4 ó 8 de setembro

FONDO SOLIDARIO DE 4º EP.

Todo o alumnado que cursará 4º curso de Educación Primaria para o vindeiro ano académico 2017/2018, solicitase ou non a participación no Fondo Solidario, deberá consultar a lista de concesión de libros e, deste xeito, asegurarse  dos libros que ten que mercar.

Todo o alumnado de 4ºEP,terá que mercar o “Activity book” de Inglés porque non entra dentro do programa de gratuidade.

Os libros do fondo solidario, repartiránse na semana do 4 ó 8 de setembro.

Montando un Escornabot

Como xa temos comentado o ano que vén teremos uns compañeiros na Biblioteca, que non falan, so pitan, e teñen unhas luciñas verdes e azuis moi chulas... claro está, falamos dos Escornabots.

Déixovos aquí, para que vaiades familiarizándovos coa montaxe do robot, este vídeo titorial.

Non falamos nel das conexións, pero noutros vídeos falaremos delas, ou as veremos directamente na Biblioteca.

Esperámovos en canto que pasen as calores do verán.

memoria 2016-2017

Plan de Convivencia

Kamishibai Kamaleónico

O Kamishibai este ano non parou. Primeiro coa ciencia en galego, logo contando contos por aí adiante, e finalmente con estes rapaces de segundo curso que nos veñen contar a historia dun Camaleón que andaba á procura dun pouco de inspiración... e abofé que a atopou!

Por unha Biblio máis inclusiva

Cocartel cdumo sabedes estamos en pleno proceso de reforma da biblioteca do centro, e nese marco imos traballar para que todos e todas nos poidamos mover con máis facilidade por ela e atopar o que buscamos.

Para iso preparamos, tomado da Xarxa de bibliotecas de Vilanova i la Geltrú, pero adaptado á CDU simplificada que empregamos en Galicia, unhas iconas para sinalización nos andeis e outras menores para colocar nos lombos dos libros.

O documento con todas as iconas, preparadas para a súa impresión, deixámola aquí no noso blogue, para o uso de quen queira botar man delas.

O Xastriño Valente no contacontos para os pequenos

Deixámovos aquí un anaquiño de teatro lido realizado polo alumnado de 4ºA que este ano se fixo cargo das lecturas de contos para os pequenos no recreo na Biblioteca.

Dende logo foi esta unha clase moi colaboradora que quixo pechar con esta montaxe a súa participación nesta actividade da biblio.

En breve Escornabots na Biblioteca

O venres 12 de maio asistimos a unha sesión de Formación en Santiago onde 20 encargados de Biblioteca de Galicia (4 eramos de Ourense) collemos o soldador, o estaño, o desparafusador.... e veña, construímos o noso primeiro Escornabot.

Hai moitas razóns para inserir estes simpáticos robots na dinámica da Biblioteca, e xa volas iremos contando... pero iso será cando teñamos a formación suficiente para poñernos mans á obra.

Mentras tanto déixovos unha imaxe da xornada de formación, do proceso de montaxe do noso Escornabot. Todos funcionaron, tamén o noso.

Montaxe dos escornabots

Trágame Terra 2017