Blogues

Ex-alumn@s do Condesa!

Moit@s d@s nos@s alumn@s andan polo mundo facendo cousas do máis interesante; deportistas de elite, artistas, estudantes prodixiosos.... e a nós gústanos lembralos na nosa páxina.

Aquí poderedes explorar algúns artigos e publicacións sobre algúns deles... evidentemente non todos están aquí, así que se tes información sobre algún ex-alumno fai o favor de comunicar connosco e decontado meterémolo nesta escolma.

Seguímosvos a Pista...

memoria 2016-2017

Plan de Convivencia

Kamishibai Kamaleónico

O Kamishibai este ano non parou. Primeiro coa ciencia en galego, logo contando contos por aí adiante, e finalmente con estes rapaces de segundo curso que nos veñen contar a historia dun Camaleón que andaba á procura dun pouco de inspiración... e abofé que a atopou!

Por unha Biblio máis inclusiva

Cocartel cdumo sabedes estamos en pleno proceso de reforma da biblioteca do centro, e nese marco imos traballar para que todos e todas nos poidamos mover con máis facilidade por ela e atopar o que buscamos.

Para iso preparamos, tomado da Xarxa de bibliotecas de Vilanova i la Geltrú, pero adaptado á CDU simplificada que empregamos en Galicia, unhas iconas para sinalización nos andeis e outras menores para colocar nos lombos dos libros.

O documento con todas as iconas, preparadas para a súa impresión, deixámola aquí no noso blogue, para o uso de quen queira botar man delas.

O Xastriño Valente no contacontos para os pequenos

Deixámovos aquí un anaquiño de teatro lido realizado polo alumnado de 4ºA que este ano se fixo cargo das lecturas de contos para os pequenos no recreo na Biblioteca.

Dende logo foi esta unha clase moi colaboradora que quixo pechar con esta montaxe a súa participación nesta actividade da biblio.

En breve Escornabots na Biblioteca

O venres 12 de maio asistimos a unha sesión de Formación en Santiago onde 20 encargados de Biblioteca de Galicia (4 eramos de Ourense) collemos o soldador, o estaño, o desparafusador.... e veña, construímos o noso primeiro Escornabot.

Hai moitas razóns para inserir estes simpáticos robots na dinámica da Biblioteca, e xa volas iremos contando... pero iso será cando teñamos a formación suficiente para poñernos mans á obra.

Mentras tanto déixovos unha imaxe da xornada de formación, do proceso de montaxe do noso Escornabot. Todos funcionaron, tamén o noso.

Montaxe dos escornabots

Trágame Terra 2017

Outra ponte, pero o mesmo San Xoán

Agora tócalle a quenda de interpretar a cantiga ao alumnado de 4º B.

Tamén lle dan xeito, non si?