Día Internacional da Muller

O alumnado de 4º de ESO na materia de dixitalización e o alumnado de 1º BAC na materia de Tecnoloxía e Dixitalización, participaron na realización de dúas actividades para comemorar o Día Internacional da Muller que se celebrou este venres pasado, 8 de marzo. En 4º ESO dedicáronse a editar algunhas imaxes para crear unha composición e en 1º BAC crearon o xogo de "quen é quen" feito con cartón que posteriormente decoraron. En ámbolos dous casos as imaxes de partida eran de mulleres científicas de contrastada relevancia tales como: Begoña Vila, Ángeles Alvariño, Idoia Ochoa, Laura Lechuga, María Blasco... e tamén Ada Lovelace e Marie Curie.
Toda persoa interesada poderá ver no pasillo que vai á biblioteca do MGB algunhas desas imaxes expostas na parede e se alguén quere xogar un pouco a "quen é quen" poderá levalo a cabo no interior da biblioteca.
Podedes ver algunhas fotos da xornada na nosa galería Flickr.