Latín e Grego

Departamentos de Latín e Grego

Departamentos Didácticos de Latín e Grego

PROFESORES COMPOÑENTES

• Álvaro José Pérez Vilariño (Xefe do Departamento de Latín e Grego)

Odisea 2020 MGB

odisea mgb 2020.jpg

Hoxe mércores, no 2º recreo, tivo lugar a entrega de premios do Concurso de Cultura Clásica Odisea. Na edición 2020 do concurso Odisea os resultados dentro do MGB foron os seguintes:

• 1º premio > RÓMULO E REMO: DIÉGUEZ REBOLO, PABLO; REY LLOBET, JOSÉ (2BAC)
  • 2º premio > MENECMAS: CALVIÑO SILVA, SONIA; SANMARTÍN FIGUEIRA, NÚRIA; REY GAÑETE, LUCÍA (2BAC)
  • 3º premio > KOINÉ: CARRACEDO FLORES, AINOA; MELLA MOSTEIRO, UXÍA (2BAC)
  • Premio especial do xurado > ERYX WARRIORS: VIVEL COUSO, YANIRA; MÍGUEZ VIDAL, DANIEL (3ESO)

Visita ao Vigo Romano dos alumnos de Latín, Grego e Cultura Clásica

Hoxe, mércores 27 de novembro, os alumnos de Latín, Grego e Cultura Clásica, visitaron o museo do Mar de Vigo (onde participaron nun obradoiro de "Lucernae" (lámpadas de aceite romanas), e a Villa romana de Toralla.

Visita á Biblioteca América da USC

8E43AB2B-659D-4948-89A9-D5C693B40399_1_105_c.jpeg

Durante a mañá do mércores 30 de outubro, e tal como fixemos o curso pasado, os alumnos de latín de 2º de Bacharelato do MGB visitaron a Biblioteca América da USC, sita no Pazo de Fonseca de Santiago.

Este ano, ademais de poder ver e tocar a edición fácsimil do orixinal de 1055 do Libro de Horas de Fernando I, tivemos a oportunidade de ter diante dos nosos ollos edicións antigas (séculos XVI e XVII) de clásicos da literatura latina, como Plauto, Terencio, Cicerón ou Ovidio.

Olimpíada de tradución de textos clásicos

IMG_5813.jpeg

O pasado xoves 4 de abril, na facultade de Filoloxía da USC, as alumnas de 2BAC Patricia Riveiro, Alexandra Gambino e Carlota Goldar, participaron nas probas de tradución de grego, dentro da V Olimpíada de tradución de textos clásicos organizada por SEECGalicia. A festa de entrega solemne de diplomas a todos os participantes e de premios aos tres primeiros clasificados en cada modalidade terá lugar o próximo 15 de maio na mencionada Facultade de Filoloxía.

Odisea 2019 - Grupos gañadores no MGB

507B4B08-8B08-4129-BDD3-5A85F5C0EB47.JPEG

Onte xoves no segundo recreo fixemos entrega na MeGaBiblio dos premios correspondentes á edición 2019 do concurso de Cultura Clásica Odisea.

Os grupos gañadores foron os seguintes:

1. FAMILY FRIENDLY, de  3ESO (Jesús Silva, Mauro Iglesias e Brais Vinseiro)
  2. RAPSODAS ESTRADENSES, de 1BAC C (Victoria Pazos, Ana Quintela e Lucía Rey)
  3. MI FAMILIA ADOPTADA, de 3ESO (María Porto, Carla Viqueira, Laura Salgueiro)

Visita á Biblioteca América

fonseca_2018-2 500pix1_0.jpeg

O pasado xoves 8 de novembro, os alumnos de latín de 2BAC do MGB estiveron visitando as dependencias da Biblioteca América da USC no Pazo de Fonseca, onde puideron admirar a edición facsímil do Libro de Horas de Fernando I de León, un códice de 1055, anterior ao códice Calixtino.

III Ludi Compostellani

O pasado mércores, os alumnos de Cultura Clásica, Latín e Grego, participaron nos III Ludi Compostelani na Facultade de Filoloxía de Santiago, organizados por SEECGalicia. O MGB participou coa organización dun obradoiro de microteatro, onde se representaron escenas da adaptación da Odisea que fixo o escritor estradense Xosé Luna.

Grupos gañadores de Odisea 2018 MGB

odiseamgb_2018-500bis.jpg
Na Odisea do MGB de este ano 2018, os grupos gañadores, e que hoxe recibiron os seus premios na MeGaBiblioteca, foron:
  1. ΣΕΛΗΝΗ (María Rozados, Adela Sánchez, Carlota Campos) 1ºBAC B
  2. STVLTVS QUI ID LEGIT, (Adrían Rodríguez, Pablo Fernánez, Nicolás Puente), 2ºBAC C
  3. RVRSVS RVRSVS, (Ángela Vinseiro, Aldara Baliño), 2ºBAC C

Premios MGB Odisea 2018 no 2º Recreo

odisea_2018_blogs.png

Mañá venres no 2º recreo, na Biblioteca do centro,  faremos entrega dos premios MGB aos 3 primeiros clasificados na Odisea 2018 .

Ven e dálles un merecido aplauso!

O MGB nos Ludi Compostellani

El Cártel de Roma (Romae Societas)

Hoxe presentamos aos gañadores do concurso de disfraces do Entroido MGB:

"El Cártel de Roma (Romae Societas)", protagonizado por Adrián Gago (Adrianus) como Gustavo, e Sebastián Eiras (Sebastianus) como Pablo.

Premios Odisea 2017

Hoxe no primeiro recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2017.

Catalilbros T1. EP-2 "Gloria Victis"

Festival de Teatro Grecolatino

O vindeiro mércores 13 de abril alumnado de Latín, Grego e Cultura Clásica de 3º e 4º de ESO e Bacharelato viaxará a Ourense ao Festival de Teatro Grecolatino no que asistirán ás seguintes representacións teatrais: Euménides de Esquilo e Gemelos de Plauto (Grupo Noite Bohemia, A Coruña). Estarán acompañados por Álvaro Pérez, Beatriz Mera, Miguel Bugallo e Teresa Filloy.