Gañadores do IX Concurso de Micropoemas e Microrrelatos

Estes son os gañadores do IX Concurso de Micropoemas e Microrrelatos dos centros educativos de A Estrada.

De esquerda à dereita e de arriba a abaixo:

• Alexandra Paz, Lara García, Alba Campos, Mariana Torrado. Abaixo: Saleta Lueiro e Brais Cerviño.

A entrega de premios vai ser o dia 25 de maio no Teatro principal ás 20:30h. Os alumnos poderán ir acompañados das súas famílias.

Noraboa aos premiados!

Premio para a nosa antiga alumna Belén Troitiño

Parabéns para Belén Troitiño que vén de gañar o Premio Extraordinario das ensinanzas artísticas profesionais na modalidade de Música da Xunta de Galicia.

É a primeira vez que un alumno do Conservatorio da Estrada acada esta distinción. A clarinetista fala da súa traxectoria profesional neste artigo do Faro de Vigo.

Ben merecido pola súa dedicación e traballo!

Alumnado do MGB premiado no II Certame Escolar de Podcasts en Galego Xosé Mosquera Pérez

Xián Fernández Andrade, Ana Gestoso Froján, Andrea Martínez Ruso e Henar Rodrigo Pérez, alumnas e alumnos de 2º de Bacharelato de Artes durante o curso pasado, veñen de recibir o Premio especial 25 Aniversario Ponte nas Ondas no II Certame Escolar de Podcasts en Galego Xosé Mosquera Pérez, co seu traballo Morriña, que podedes escoitar na seguinte ligazón:

Parabéns aos galardonados!!

Outras ligazóns:

Medalla para Clara Lamiño e Manuel Míguez en Navarra

Noraboa a Clara Lamiño e Manuel Míguez polo segundo posto acadado na competición de dobre no Master de Estella.

Nova no Faro de Vigo.

medallas-estradenses.jpg

Mellores alumnas ABAU 2019

O pasado xoves 4 de xullo tivo lugar o acto de recoñecemento que a Universidade de Santiago de Compostela fai ao Mellor Alumnado das probas ABAU 2019. No noso centro foron seis alumnas as que obtiveron este recoñecemento:Alexandra Gambino Bouzada, María González Blanco, María Rozados Balboa, Patricia Riveira Magán, Paula Tejo Pereira e Uxía Silva Simoes.

Parabéns!

Podes ver o vídeo da entrega de diplomas na seguinte ligazón (minuto 47).

Premios Aspamite para as alumnas Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro

As nosas alumnas, Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro, veñen de gañar respectivamente  o primeiro e o terceiro premio do XVI concurso de contos Somos capaces organizados pola asociación ASPAMITE. Ambas premiadas aceptaron compartir con nós os relatos. Parabéns.

Primeiro premio. Ainhoa.

Terceiro premio. Saleta.

No enlace podes ver a noticia na prensa.

Primeiro premio de poesía do concurso da Fundación Rosalía Castro para a nosa alumna Ainhoa Pereiras

A alumna de 3º da ESO Ainhoa Pereiras recibiu o sábado, no auditorio da Casa-Museo de Padrón, o primeiro premio de poesía do concurso que cada ano convoca a Fundación Rosalía Castro. Parabéns polo galardón.

Noticia na prensa.

A compañeira Teresa Iglesias Yugat gaña o Premio relato Curto convocado pola FANPA

Co relato "Horizante con neboeiro", unha reflexión sobre o rural vaciado, Teresa Iglesias vén de gañar o 1º Premio Relato Curto categoría adultos convocado pola FANPA. Parabéns.

Campionato de pimpón

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Pimpon2.JPG

XXXIX Certame Terra Cha

Varios alumnos de 1º de ESO resultaron premiados en distintas modalidades no XXXIX Certame Terra Cha. Os premios entregaránse o día 5 de agosto, ás 6 da tarde, durante o Festival de Pardiñas. Os premios, que outorga a Asociación Xermolos, foron para:

- Poesía: Carlota Torrado, Paula Rodríguez e Pablo Sanmartín.

Premios Aspamite

O pasado sábado a asociación Aspamite entregou os seus premios do XV Concurso de Contos "Somos capaces", resultando gañadoras do 1º e 3º premio de Educación Secundaria as nosas alumnas de 2º ESO Julia García Madriñán (1ª premio) e Lorena Cabezas Barreiro (3º premio).

Moitas felicidades ás dúas!

IMG-20180616-WA0006.jpg

Premio para Ainhoa Pereiras

A nosa alumna de 2º ESO B Ainhoa Pereiras Mosquera vén de gañar o primeiro accésit do IV Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro convocado polo Corte Inglés coa súa obra "Quen sabe?".

Parabéns!

Ainhoa111_0.jpg

Premio para Carlota Torrado

O pasado 17 de maio a nosa alumna Carlota Torrado, de 1 B ESO resultou premiada cun accesit no XII Certame de Poesía Francisco Añón. O certame é un dos máis prestixiosos premios de poesía galega e é a primeira vez que o noso Centro acada un premio neste concurso. Parabéns, Carlota.

ganadores_certame_poesia_2018.jpg

"Fe ou Ciencia"

A curtametraxe "Fe ou Ciencia" vén de proclamarse finalista no Certame Internacional de Cinema de Valencia, na sección Cinema Jove.

O traballo foi realizado por catro alumn@s do bacharelato artístico (Andrea González, Jacqueline Reimúndez, Marcos Puente e Míriam Núñez) coordinados polo profesor Miguel Carbajal.

Viaxarán a Valencia do 26 ao 28 de xuño para participar na final.

fotografia.jpeg

Novos triunfos deportivos das nosas alumnas

As nosas alumnas de 3º e 4º da ESO veñen de participar co Club Acuático Umia no Campionato de España de Salvamento e Socorrismo disputado en Torrevieja. Marta Troitiño Cora gañou o bronce en 100 metros de remolque de maniquí con aletas e Ainoa Carracedo Flores a mesma clasificación en relevo de corda. Máis información nesta ligazón.