Educación plástica e visual

1BAC C (FA I)
2BAC A (DT II)
2BAC D (CAU II)
Sebastián Anxo Rozas Álvarez 1BAC A (DT I)
1BAC B (Volume)
1BAC C (DA I)
2BAC D (DA II)
2BAC D (TEGP)
2BAC D (Deseño)
Celia Pazos Seoane 1ESO A (EPVA), 1ESO B (EPVA), 1ESO C (EPVA)
3ESO A (EPVA), 3ESO B (EPVA), 3ESO C (EPVA)
1BAC C (CAU I)
2BAC D (FA II
LIBROS DE TEXTO
CURSO AUTOR TÍTULO EDITORIAL ANO I.S.B.N. LINGUA
Non hai libros de texto

Imaxes viaxe a Madrid (Bacharelato de Artes)

Xa están subidas a este álbum de Flickr as imaxes da viaxe a Madrid do bacharelato de Artes.

Visita románica de Ouzande e Ruta dos Muíños

O pasado xoves 25 de marzo o alumnado de 1º BAC D realizou unha ruta a pé ata a igrexa románica de San Lourenzo Ouzande e á Ruta dos Muíños. Estiveron acompañados pol@s profesor@s Norma Pillado e Mariano Casas.

Máis fotos na galería flirck.

Ouzande.jpg

Novo mural na entrada do MGB

O alumnado de 1º de Bacharelato está pintando un novo mural na entrado do instituto, que representará a unha Venus en Skater, e se poderá visualizar tanto pola parte exterior como pola parte interior.

Nova en La Voz de Galicia.

VenusSkater.png

2019+1: Fotolibro realizado polo alumnado de 4º ESO de Plástica

Coa pandemia e a natureza como temas centrais, o alumnado de 4º da ESO saíu durante 4 sesións a facer fotografías cos seus móbiles, e o resultado é este Fotolibro: 2019+1, editado polo Departamento de Educación Plástica e Visual e prologado por Ariadna Silva, exalumna e fotógrafa.

Ligazón ao libro completo en formato .pdf.

Fotolibro_4ESO.png

Viaxe á Madrid co alumnado de artes

Os días 18 e 19 de decembro, o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes acompañados polos profesores Mariano Casas e Xoán Xosé Pérez, realizaron unha viaxe a Madrid na que puideron visitar:  museo Thyssen (coa exposición temporal "Los impresionistas y la Fotografía"): museo Reina Sofía; o museo Sorolla e o museo do Prado no que fixeron unha visita guiada centrada en Goya.

Madird2019.jpeg

A obra "Redes" de María Armada xa está no CEIP Foxo

A pinacoteca Paco Lareo do CEIP Foxo vén de ampliarse coa obra "Redes" da nosa compañeira María Armada. Parabéns.

Maqueta do IES do alumnado de Volume de 1º de Bacharelato

A maqueta do noso centro que dende hai uns días podedes ver suspendida na entrada do edificio foi realizada en cartón pluma a escala 1/50 polo alumnado de Volume do Bacharelato de Artes.

A exposición do alumnado de Artes do MGB na prensa de hoxe

Podedes ler a información sobre a exposición do alumnado de Artes na prensa de hoxe.

La Voz de Galicia.

Faro de Vigo.

O alumnado de 2º de Bacharelato Artístico inaugura exposición

O alumnado de segundo de bacharelato de artes do IES Manuel García Barros presenta a súa primeira exposición no concello de A Estrada, baixo o nome de "Arte Z". Levarase a cabo dende o luns día 1 de abril até o sábado 13 de 18:00 a 20:00 abrindo os sábados de 11:00 a 13:00 (con excepción dos domingos). Será na sala de exposicións Abanca na e contará ca participación de doce rapaces.
 Os cadros creados polos alumnos son variados, de técnicas dispares e temáticas creativas, que van dende as máis cotiás até as máis serias. A crítica social está presente en moitas das obras dos mozos, e ningún parece temer en ningún momento expoñer realidades coma a violencia de xénero ou a discriminación de grupos coma a comunidade homosexual; porén, non tódo-los cadros contan con este tinte reivindicativo, e en moitos casos tenden ós retratos, ó debuxado de paisaxes ou á representación de temas máis alegres. Na exposición, grazas á ampla variedade de artistas e obras, veranse estilos e técnicas de moitos tipos, que dan vida ó conxunto artístico e expresan o carácter de tódo-los rapaces que participan. Ademais, para os apaixoados da arte, ofrecerán prints a prezos asequibles dalgúns dos seus traballos.

Este acto será posible grazas á participación do concello, que condeceu a oportunidade ó alumnado levar a cabo a idea e prestou unha das súas salas de exposición.

Uxía Silva.

Fridays for future

Un grupo de alumnos do Bacharelato de Artes fixeron onte unha pintada na entrada do centro como mostra de apoio ao movemento polo cambio climático. Podes ler a noticia que recolle a prensa.

Faro de Vigo.

Grafiti no ximnasio

O noso "Buda Rocher"

Temos novo compañeiro no centro, o "Buda Rocher", creado polas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Silva, Tatiana Fonseca, Paula Pereiras, Alba Bugallo e Jacqui Reimúndez. É unha escultura feita de cemento, malla de galiñeiro e material escolar reciclado (caixas, libros de texto, sacos da cafetería, etc.).

IMG-20180606-WA0008.jpg

A nosa maqueta

O pasado luns 4 de decembro inauguramos a maqueta do noso concello realizada polo alumnado de Volume de 1º de Bacharelato co profesor Mariano Casas.

Máis información sobre as súas características e proceso de elaboración nesta ligazón.

Parabéns aos autores!

IMG-20171212-WA0004.jpg

Inauguración no MGB

O pasado xoves inagurouse o moai que o alumnado de 1º de Bacharelato de Artes, baixo a dirección do profesor Mariano Casas, instalou no xardín traseiro do noso centro. Esta obra foi elaborada con materiais de refugallo e con cemento.

Moitas grazas a tod@s e parabéns por este traballo!

Máis información nesta ligazón.

18922682_467573993588038_8649374270586067857_o.jpg