Deportes, Novas Deportes, Deporte no MGB

Éxito do alumno Mehdi Nabaoui

O pasado sábado Mehdi Nabaoui acadou a primeira posición no Campionato de España Sub20 na proba dos 5000m.

Nova no Faro de Vigo

Os nosos parabéns unha vez máis!!

Novo éxito de Mehdi Nabaoui

A pasada fin de semana Mehdi Nabaoui proclamouse campión galego absoluto de 3000m.

Nova en La Voz de Galicia.

Novo éxito de Mehdi Nabaoui

A pasada fin de semana, Mehdi Nabaoui acadou o primeiro posto no CIII Campionato de España de Campo a Través Individual e Federacións, na categoría sub-20.

Noraboa!!

Nova no "Faro de Vigo"

Sub 20 H_El Mehdi EL NABAOUI (MAR)_0_2397_resultado.JPG

Novo éxito do alumnado do MGB

Comeza o ano con novos éxitos do alumnado do MGB no V Torneo de Badminton Deputación de Pontevedra.

Noraboa!!

Nova na prensa: Faro de Vigo

(Foto do Faro de Vigo)

BadminntoAEstrada.png

Mehdi Nabaoui obtivo o 3º posto no Cross de Atapuerca

Parabéns polo seu novo éxito.

Nova no Faro de Vigo.

nabaoui-estrena.jpg

Triunfo de Mehdi El Nabaoui

Mehdi El Nabaoui vén de gañar por cuarto ano consecutivo a Carreira Pedestre de Santiago na categoría sub 18.

elnabaoui.jpg

Os ex-alumnos Ana Carbón e Miguel Sanluis acadan sendas medallas de prata no España Sub-19 de Bádminton

Parabéns no nome de toda a comunidade educativa.

Faro de Vigo.

Triunfo de Mehdi El Nabaoui

O noso alumno de 3º PMAR Mehdi El Nabaoui vén de gañar por terceiro ano consecutivo a Carreira Pedestre de Santiago na categoría sub 18.

Mehdi.jpg

Novo triunfo de Mehdi Nabaoui

O pasado domingo o noso alumno de 2º ESO B Mehdi Nabaoui clasificouse no primeiro posto da categoría sub-18 do Campionato de España de Campo a Través por Clubes disputado en Xixón.

Mehdi.jpg

Novos éxitos das deportistas do MGB

As aslumnas do MGB Ana Carbón e Marta Sanamartín veñen de acadar o pasado fin de semana o terceiro posto no Campeonata de España de Bádminton na categoría sub-13 e na modalidade de dobres.

Por outra banda, Rosa Rivadulla e Laura De La Fuente, alumnas tamen do noso centro, acadaron o primeiro e terceiro posto respectivamente no Camponato Galego de ximnasia artística, nas modalidades de minitramp e cama elástica.

Desde o MGB queremos felicitar as catro deportistas e animalas a continuar adestrando e  demostrando que estudios e deporte son sempre compatibles. Noraboa.

Medalla de Prata de Bádmiton para Pablo Sanmartín

O alumno de 1º de Bacharelato A do noso centro, Pablo Sanmartín obtivo unha medalla de prata no Campionato de España Sub 17 de Bádminton. Ver nova.

Campeona de España de marcha atlética no MGB

A alumna do MGB Carmen Escariz Mella (3º ESO) ven de proclamarse Campeona de España de Marcha Atlética na proba celebrada en Málaga o pasado fin de semana. Desde o noso centro queremos darlle os parabens e animala a seguir adestrando e competindo. Noraboa.

Alumno de 2º ESO A Campión de España de Bádminton

Miguel Barbado Fernández de 2º ESO A do centro proclamouse Campión de España de Bádminton en dobles mixtos na Categoría Sub-15. Noraboa ao gañador.

Alumna do centro Medalla de Ouro de Marcha Atlética

A alumna de 3º ESO do noso centro Carmen Escariz Mella proclamouse campiona de España de Marcha cadete na localidade granadina de Guadix. O Faro de Vigo do martes 11 de decembro recolle a nova.

Alumnas do centro na competición de Badmintón

O Faro de Vigo do 21 de novembro recollece "o altísimo nivel" das alumnas do noso centro Nerea Gestoso e Andrea Gutiérrez que foi determinante para a victoria do Clube Reale A Estrada A na segunda xornada da Liga Galega de Clubes disputada en As Neves. Ver noticia.