Bioloxía e Xeoloxía

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

• Magaly Barreiro Ponte
  • Dolores Castro Bernárdez (Xefa do departamento)
  • Mª José Parcero Mariño
  • Ana Penas Facorro

• Programación didáctica

CURRÍCULOS

• Currículos DOG

LIBROS DE TEXTO

• 1º ESO CIENCIAS DA NATUREZA. Santillana
  • 2º ESO CIENCIAS DA NATUREZA. Santillana
  • 3º ESO BIOLOXÍA-XEOLOXÍA, Santillana
  • 4º ESO BIOLOXÍA-XEOLOXÍA, Santillana Obradoiro
  • 1º bacharelato BIOLOXÍA, Santillana
  • 1º bacharelato CIENCIAS PARA O MUNDO CONTEMPORÁNEO, Obradoiro Santillana

RECURSOS WEB

Novembro, mes da ciencia en galego na MeGaBiblio

IMG_6675.JPG

Neste mes de novembro, o mes da ciencia en galego, temos na MeGaBiblioteca, entre outras actividades, unha exposición de maquetas de células realizadas polos alumnos de 1º de ESO na materia de Bioloxía e Xeoloxía, baixo a dirección da profesora Loli Castro.

O alumnado de Ciencias Naturais de 1º ESO no Museo de Historia Natural da USC

O pasado 24 de maio o alumnado de 1º ESO de Ciencias Naturais, acompañados pola súa profesora Dolores Castro, desenvolveu parte do traballo de aula no Museo de Historia Natural da USC.

Alumnado de Bioloxía do MGB no Unistem Day

O alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de bacharelato asistiu hoxe á xornada Unistem Day celebrada da facultade de Medicina da USC. A actividade foi organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Exposición sobre Especies Invasoras

Do 8 ao 19 de outubro teremos no noso centro a exposición "UNHA INVASIÓN SILENCIOSA. A BIODIVERSIDADE BAIXO AMEAZA". Trátase dunha iniciativa da asociación ecoloxista ADEGA que nos presenta a realidade das especies invasoras de flora e fauna que existen en Galicia e a problemática asociada ás mesmas.

Charla de Marcos Rodríguez Pantoja

DSC_0030.jpg

Este mércores visitounos Marcos Rodríguez Pantoja (Entrelobos) e compartiu co noso alumnado a súa interesantísima experiencia vital de supervivencia e contacto coa natureza.

Podedes ver algunhas fotos na nosa galería Flickr e a noticia na seguinte ligazón.

Visita á Facultade de Bioloxía

visita USC_0.jpg

O pasado martes 6 de marzo alumnado de 2º de Bacharelato, acompañado pola profesora Magaly Barreiro, visitou a Facultade de Bioloxía da USC. Agradecemos ao persoal deste centro a súa atención e dedicación en aras de achegar a ciencia ao alumnado de bacharelato do noso instituto.

Visita a Meteogalicia

Meteogalicia.png-large.png

Hoxe venres 19 de xaneiro trece alumn@s de 2º de Bacharelato da asignatura de "Ciencias da Terra e do Medio Ambiente", acompañados pola súa profesora Loli Castro, visitaron as instalacións de Meteogalicia en Santiago. Moitas grazas pola atención recibida.

Charla sobre a Antártida

Deshielo-punto-de-no-retorno-Antartida-5.jpg

Hoxe mércores 21 de xuño o alumnado de 1º de ESO asistíu a unha charla sobre a Antártida da profesora Magaly Barreiro Ponte.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias viaxeiras con nós!

Volvendo a casa II

Salmón.png

Alumnado de 1º de Bacharelato, coordinado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, acaba de elaborar a segunda parte do vídeo sobre a etioloxía do salmón e a súa relación co medio. Trátase dunha actividade enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus+ da Unión Europea.

Visita ao Museo de Historia Natural

MHN2_0.JPG

O pasado xoves 4 de maio o alumnado de 1º de ESO viaxou a Santiago a visitar o Museo de Historia Natural da USC. Realizaron distintas actividades no propio museo e aprenderon sobre as árbores do xardín que o rodea. Estiveron acompañados pol@s profesor@s Dolores Catro, Marisa Otero e Ramón Aller.

Alumn@s de Xeoloxía en Santiago

Bioloxía3_1.jpg

O pasado martes 4 de abril o noso alumnado de Xeoloxía de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago, acompañado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, para realizar dúas actividades: un paseo petrolóxico pola cidade e unha visita á Facultade de Bioloxía da USC. Nesta última, tiveron ocasión de coñecer a biblioteca e tres dos seus laboratorios: Xeoloxía e Edafoloxía, Bioloxía Funcional e Microbioloxía e Parasitoloxía, onde tiveron unha pequena toma de contacto coa investigación.

Alumnado do MGB no "Unistem Day"

medicina-hoxe.jpg

O pasado venres 17 de marzo corenta e cinco alumn@s de Bacharelato da materia de Bioloxía participaron no "Unistem Day" (evento europeo sobre células nai) na facultade de Medicina da Universidade de Santiago de Compostela. Estiveron acompañad@s polas profesoras Loly Castro, Magaly Barreiro e Mercedes Martínez.

Visita á piscifactoría de Carballedo

unnamed.jpg

O pasado luns 9 de xaneiro alumnado de 1º de Bacharelato visitou a piscifactoría de Carballedo, no concello de Cotobade. Foi unha actividade organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía, enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus + da Unión Europea.

Estiveron acompañad@s polas profesoras Magaly Barreiro e Beatriz Mera.