Traballo sobre os efectos no organismo do consumo de bebidas

Ao longo do curso 2021-2022, dentro do proxecto EDUsaúde, diferentes departamento do IES estiveron a traballar co alumnado na promoción de estilos de vida saudables.

A liña de traballo máis destacada para este curso foi a do estudo do consumo de bebidas enerxéticas, estimulantes e azucaradas.

O mércores, 1 de xuño, o alumnado da materia de Anatomía Aplicada fixo a exposición, para o alumnado de 2º da ESO, das conclusións do seus traballos sobre os efectos negativos no noso organismo de este tipo de bebidas.

Con esta actividade o departamento de bioloxía e de educación física do noso centro pretende concienciar ao alumnado dos efectos, moi perxudiciais para a saúde, do consumo destas bebidas.

Na exposición puideron comprobar experimentalmente a cantidade "oculta" de azúcar que atopamos en refrescos de consumo habitual no noso alumnado.

Máis imaxes neste álbum de Flickr!