Fondo Libros e Axudas Material Escolar - Curso 2022/2023

A Consellería publicou a Orde pola que se regulan as solicitudes para o Fondo de Libros e as Axudas de Material Escolar para o alumnado da ESO no curso 2022-2023.

O prazo de solicitude será do 19 de maio ao 22 de xuño (ambos inclusive).

As solicitudes pódese presentar da seguinte forma:

• Realizar o trámite intregramente a través da sede electrónica da xunta (www.sede.xunta.gal - Procedemento ED330B). Opción recomendable para non ter que desprazarse ao centro ni manipular documentación. Nesta opción é necesario identificarse con algún dos mecanismos admitidos pola sede electrónica (DNI electrónico, certificado dixital, Chave365)
  • Cubrir a solicitude a través da aplicación FondoLibros e presentala no rexistro do centro xunto coa documentación requirida .
  • Imprimir a solicitude nesta ligazón, cubrila e presentala no centro xunto co resto da documentación xustificativa.

Para máis información consultar carta informativa ás familias

A adxudicación de Axudas de Material e a listaxe provisional do Fondo Solidario de Libros, estárá dispoñible no taboleiro interior do centro a partir do 8 de xullo. Publicaremos aviso na web.

A listaxe definitiva de asignación do Fondo Solidario de Libros publicarase o venres 15 de xullo.

A entrega de libros realizarase en setembro. Publicaranse as indicacións oa inicio de curso.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO - CURSO 2022/2023