“Me cachis na mar salgada”

Como cada ano, o EDLG organiza una festa previa ó Entroido, esta vez con fins reivindicativos. “Salvemos os nosos océanos” foi o lema escollido para convidar a todo o alumnado do IES Lamas de Abade a celebrar esta festa e presentarse á última hora da mañá o concurso convocado. Nestas datas tan significativas na xestión e coidado dos  nosos recursos medioambientais, non podiamos esquecernos de dedicarlle este ano este ratiño de reflexión.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega acordou valorar como o mellor traxe e máis axeitado ó tema escollido, o dos alumnos de 2º B que se presentaron como “Narcotraficantes e patrulleiras de policía”. Estivo moi logrado, conseguiu incluír a tódolos rapaces da clase que quixeron incluírse e, a posta en escena, non tivo parangón; os flamantes policías conseguiron atrapar ós contrabandistas por mais que quixeron pasar desapercibidos na súa zodiac. Dereitos á FALCONA!!

Parabéns ós premiados que serán agasallados cunha consumición na cafetería do noso IES Lamas de abade.

Preténdese con este premio tamén, animar ó alumnado e profesorado a revisar ese léxico e esas expresións feitas, que tan acostumados estamos a usar na lingua galega sen decatármonos de forman parte tamén do noso idioma, aínda que non sexa o máis académico, si é o máis popular.