II Concurso de Booktrailers

O II Concurso de Booktrailers, convocado polo Departamento de Dinamización Lingüística, para todo o alumnado do IES Lamas de Abade xa ten ganadores, mellor dito, xa ten ganadoras.

Na categoria de menores de 15 anos, a ganadora é Lis Castro Vázquez de 1º ESO A que elaborou un precioso video sobre O misterio dos fillos de Lúa de Fina Casalderrey.

Na categoría de maiores de 16 anos, a ganadora é, outra vez, Rita Domínguez Lores de bacharelato do grupo de 1º A polo Booktrailer sobre o libro Sen piedade de Pedro Feijoo.

Malias ás circunstancias tan adversas, preséntaronse case unha vintena de booktrailers  aínda que moitos se elaboraron en plena corentena. Nesta ocasión, o xurado estivo  composto polos membros do Equipo de Dinamización Lingüística do propio instituto e escolleu os ganadores despois de intensas deliberacións.

Podedes ver aquí os booktrailers premiados nun álbum de google photos. Parabéns por este marabilloso traballo