Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Abril 1, 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 01/04/2024 18:30

Tras este reparador paréntese vacacional, retornamos ás boas prácticas.

Entre as suxestións de lectura, poemas de Israel Ramos, e relatos de Charo Pita, Emilio Gavilanes e Lucia Berlin.

all day

O alumnado de 3º da ESO participa no programa do Sergas YAM (Youth Aware of Mental Health). Trátase dun programa escolar no que os máis novos aprenden e debaten sobre a saúde mental, convidándoos a reflexionar sobre as súas emocións e a considerar diferentes enfoques cando se enfrontan a retos da vida.

all day

Animamos a toda a comunidade educativa a participar nunha nova edición do Safari Fotopoético, con motivo do día das Letras Galegas, que este ano homenaxea a Luísa Villalta. Accede ás bases pinchando na imaxe.

all day

O alumnado de 2º da ESO está a colaborar no Programa Meteoescolas mediante a elaboración de "poemas meteorolóxicos" na asignatura de Lengua y Literatura Castellana coa profesora Elvira Castro.

A maioría dos poemas están relacionados coa agua, a chuvia, o sol, as treboadas ou o cambio climático.

Velaiquí unha imaxe de 6 dos poemas máis representativos. Pinchade nela para ver a totalidade dos que foron elaborados!

all day

O alumnado de 3º da ESO participa nunha actividade de Afundación de Abanca, unhas charlas con maiores sobre a inmigración.

all day

Durante os días 4 e 5 de abril, celébranse no noso centro as I Xornadas de Sostibilidade. Estas xornadas xorden a partir dunha reportaxe periodística sobre a Pegada de Carbono realizada o ano pasado polo alumnado de Elvira Castro e Mª José Pardo.

Contaremos con relatorios de alumnado, de expertos na materia e de políticos comprometidos na busca dun modo de vida máis sostible.

all day

O Departamento de inglés organiza unha función teatral para o alumnado de 2º e 4º da ESO, a cargo da compañía Moving On.

all day

O xoves e o venres, visitáronnos as nosas compañeiras do IES Valle de Piélagos de Cantabria. Esta visita forma parte da Fase III do programa da Consellería Observa_Acción. As dúas xornadas foron moi enriquecedoras e as reflexións posteriores de seguro que servirán para mellorar a nosa práctica docente.

Start: 07/04/2024 12:16

Aproveitar a [breve] tregua que da a chuvia para ler acariñados polas raiolas do sol.

Entre as suxestións de lectura, un relato de Maggie O'Farrell e uns microrrelatos de Ana María Matute.