Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Outubro 15, 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

londres 18

Do 10 ao 16 de outubro o Departamento de Inglés organiza unha viaxe a Londres con alumnos/as de 4º da ESO. Acompañan ao alumnado Elvira Charlín, Ana Ruíz, Ana Vicos e José Antonio Varela.

Start: 10/10/2018 05:01
End: 16/10/2018 21:01

londres 18

Start: 17/10/2018 07:45

monte do gato

O departamento de Educación Fisica promove unha actividade de descubremento da natureza próxima, de convivencia e de coñecemento do propio corpo. Trátase dunha rota de sendeirismo que se desenvolverá no Monte do Gato no Concello de Coiros.

O luns 15 de outubro será o alumnado de 2º da ESO A e B quen disfrute da exeriencia. Despois, o mércores 17 lle tocará o truno ao alumnado dos grupos C e D de 2º da ESO.

Acompañan ao alumnado José A. Valverde Morán, Marta Penalonga Chao e José Permuy Fraga.

Preme na imaxe por se o alumno/a perdese a autorización e desexase volver a descargar o modelo.

Start: 18/10/2018 09:40

iniciacion piraguismo

ESO 1º D Xoves 10:40 a 12:20

Actividade de dúas sesións-clase organizada polo Departamento de Educación Física. Suxeita á meteoroloxía e mareas.

É imprescindible levar bañador, camiseta, toalla,chanclas e unha muda para cambiarse.

Aínda que todo o alumnado terá un chaleco salva-vidas á hora de montar na piragua de tipo involcable, é interesante saber de antemán se o alumno/a sabe nadar. Cómpre avisar ao profesor/monitor.

Acompañan ao alumnado participante o profesor de educación física José Permuy Fraga e un monitor do Clube de Piragüismo Ría de Betanzos.

Lembrar ao alumnado que, na piragua non deben levar obxectos de valor que poidan caer ao auga e logo ser imposibles de recuperar, coma teléfonos móviles, etc.

Non é obrigatoria, pero o alumnado que non asista a ela tén a obriga de asistir ás clases no centro de xeito habitual.

Start: 18/10/2018 10:00

Eroski Paraíso

O alumnado de 1º de Bacharelato asistirá as 11:00 a representación teatral Eroski Paraíso da compañia Chévere Teatro. Organizado polo Departamento de Galego e o ENL (equipo de normalización lingüística) do centro.

Eroski Paraíso. A primeira produción de Chévere despois de recibir o Premio Nacional de Teatro.

Eroski Paraíso é un proxecto escénico construído sobre a promesa dun paraíso social feita por un Estado de Benestar que agora se desmorona. O paraíso prometido era en realidade un gran hipermercado. Este é o retrato dunha xeración que tivo todo ao alcance da man e andou pola vida como se andase polo corredor dun supermercado, sometida ás mesmas técnicas de márketing que se usan para influir nas decisións de compra.

Start: 18/10/2018 16:30

titorias

Convócase aos pais/nais/titores do alumnado de 3º/4º da ESO e 1º/2º de BAC a unha reunión informativa cos titores dos grupos de alumnos o día 18 de outubro de 2018 nos horarios:

Excepcionalmente 3º ESO D convoca á reunión o mércores 17 ás 16:30

3ºESO 17:30 h
4º ESO 18:00 h
1º BAC 18:30 h
2º BAC 19:00 h

Na reunión informarase acerca do Sixa Familias, das normas de organización e funcionamento do centro, dos diferentes protocolos de actuación en caso de indisposición dalgún alumno/a, etc.

Start: 19/10/2018 11:35

iniciacion piraguismo