LISTAXE DE LIBROS DO CURSO ACADÉMICO 2022/2023

Xa está dispoñible a listaxe de libros de texto para o vindeirpo curso acdémico 2022/2023:

Poden descargar como adxunto o pdf co listado completo.

Fondo de libros de texto 2022/23

Xa podes consultar no centro a

LISTAXE PROVISIONAL DE LIBROS DE TEXTO

Hai dous días para reclamación.

Grazas!

IMPRESOS DE MATRÍCULA

Aquí adxuntos, poden atopar os impresos de matrícula para o curso 2022-2023. Estarán tamén dispoñibles no centro educativo, aínda que recomendamos traelos xa impresos e cubertos para así axilizar o proceso e reducir os tempos de espera e contacto.

Para formalizar a matrícula deben presentar DOUS IMPRESOS: o propio da matrícula e outro de autorizacións (é o quinto documento adxunto).

Facilitamos tamén o impreso de ALERTA ESCOLAR, que poden presentar en caso de que a súa filla ou fillo se atopen nos casos descritos polo programa.

VINDEIRAS DATAS IMPORTANTES

DERRADEIRO DÍA LECTIVO · Mércores 22 de xuño

PREMATRÍCULA VINDEIRO CURSO 3º ESO ( 22 / 23)

TODO O ALUMNADO QUE ESTEA A CURSAR 2º ESO DEBE FACER A PREMATRÍCULA DE 3º ESO

DATA LÍMITE 5 DE XUÑO 2022

Nesta ligazón tedes o formulario que debedes encher para facer efectiva a vosa prematrícula.

BECAS e AXUDAS para alumnado con necesidade específica de apoio educativo

Prezadas familias,

Informamos da apertura do prazo para solicitar, de cara o curso 2022-2023 as seguintes axudas individualizadas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo:  [Texto copiado da convocatoria]