LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E VALES DE MATERIAL

Pódense consultar no taboleiro do centro as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas para a participación no fondo solidario de libros para o curso 2020/2021 así como as solicitudes de vales.

O prazo para reclamacións das solicitudes excluídas será de dous días hábiles a partir desta publicación (13 e 14 de xullo de 2020).

INSTANCIAS E PROCEDEMENTO DE MATRÍCULA ORDINARIA 2020·2021

MATRÍCULA ORDINARIA 2020-2021 · Do 1 ao 10 de xullo (PREVIA CITA)

A partir do día 22 de xuño deberán chamar ao centro (L-V; 9h-14h) para solicitar cita previa.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO

A LISTAXE DEFINITIVA do alumnado admitido no centro, está colgada no hall de entrada e na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Se acuden ao centro, pregámoslles que respecten as normas de seguridade:

• unha persoa
  • distancias de seguridade
  • uso de mascarilla
  • indicacións do persoal do centro

GRAZAS !

VINDEIRAS DATAS IMPORTANTES

NOTIFICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS FINAIS · Martes 23 de xuño, ás 21h (AbalarMóbil)
Se aínda non descargaron a aplicación, cómpre facelo o antes posible para poder resolver as indidencias. IMPORTANTE!! Deben descargala dende o  teléfono que facilitaron no centro.
Guía de instalación e uso

PERÍODO DE RECLAMACIÓNS · Xoves 25 e venres 26 de xuño (9h-14h)
En caso de non estar dacordo con algunha das cualificacións recibidas os pasos a seguir son:

1. Poñerse en contacto co/a profesor/a correspondente para recibir aclaracións. Se non consiguen establecer ese contacto, poden chamar ao centro e intentarémolo dende aquí.

2. En caso de non estar conforme con esas aclaracións, poden encher este impreso para revisión da cualificación e envialo ao correo do centro (ies.acachada@edu.xunta.es).
    No asunto: "A/A de Xefatura de estudos. Reclamación Nome da/o alumno/a"
    A continuación, chamen ao 881.86.67.13 para explicar as súas circunstancias.

RESOLUCIÓN DAS RECLAMACIÓNS · Luns 29 de xuño (10h-11h)
Deben acudir ao centro neste horario. Serán recibidas en Xefatura de estudos para notificarlles a resolución do Departamento correspondente.

MATRÍCULA ORDINARIA 2020-2021 · Do 1 ao 10 de xullo (PREVIA CITA)

A partir do día 22 deberán chamar ao centro (L-V; 9h-14h) para solicitar cita previa.

881.86.67.17

Os impresos de matrícula, así como o procedemento publicaranse nesta web o día 29 de xuño.

RESOLUCIÓN PROVISIONAL FONDO LIBROS 2020-2021 · 10 de xullo

Reclamacións: Días 11 e 12 de xullo.

PREMATRÍCULA 3º ESO

2º ESO > 3º ESO

O alumnado que esté a cursar actualmente 2º ESO DEBE facer a prematrícula telemática.

O prazo vai do 25 ao 31 de maio.

IMPORTANTE:

INFORMACIÓN DEVOLUCIÓN / SOLICITUDE DE LIBROS

Agradecemos que antes de chamar ao centro para resolver dúbidas, lle boten unha ollada a esta guía. É probable que lla resolva! Guiño