PENDENTES 2º PARCIAL (19-23 de abril)

MODIFICACIÓN!! O exame de MÚSICA adíase ao XOVES 22 ÁS 8H35.
Por favor, disculpade as posibles molestias.

LISTAXES PROVISIONAIS ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2021/2022

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido/excluído no curso académico 2021/2022.

A listaxe pódense consultar: presencialmente no taboleiro de anuncios situado no interior do instituto ou telematicamente (a través da aplicación "admisionalumnado" identificándose previamente, se a solicitude se presentara dese xeito).

Poderán formularse reclamacións no prazo de 5 días hábiles, contados dende o seguinte ao da publicación desta listaxe. A estimación ou desestimación das reclamacións formuladas entenderase realizada a través da publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas.

VACANTES PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

As vacantes no centro para o proceso de admisión son as seguintes:

1º ESO: 15

2º ESO: 17

3º ESO: 0

4º ESO: 18

LISTAXE ALUMNADO ADMITIDO PROCESO DE RESERVA DE PLAZA CURSO 2021/2022

Comunicamos a existencia de prazas suficientes para atender todas as solicitudes de reserva efectuadas en prazo polo alumnado dos centros adscritos para cursar 1º ESO no noso centro durante o ano académico 2021/2022.

Segundo as recomendacións vixentes en materia de protección de datos esta listaxe definitiva faise pública no taboleiro do instituto, onde se poderá consultar presencialmente.

REPARTO DE EQUIPOS INFORMÁTICOS

Con data de hoxe xa foron avisadas todas as familias que solicitaron participar no préstamo de material informático do centro.

Calendario de exames para a recuperación de materias pendentes (1º parcial)

Prezada comunidade educativa,
O alumnado que teña algunha materia pendente de cursos anteriores ten a posibilidade de presentarse ao 1º parcial de xaneiro.

As datas e horarios das probas son as que figuran a continuación.