Bolsas

REPARTO DE EQUIPOS INFORMÁTICOS

Con data de hoxe xa foron avisadas todas as familias que solicitaron participar no préstamo de material informático do centro.

PRÉSTAMO DE MATERIAL INFORMÁTICO

Ante a necesidade de contar con equipos informáticos por parte do alumnado do centro para as tarefas escolares, o instituto pon a disposición das familias os ordenadores da aula de informática do centro. Este curso non se pode empregar esta aula por motivo das restricións de espazo.

As familias que o necesiten poderán solicitalos entre o 11 e o 15 de xaneiro. Os equipos terán que ser devoltos nas mesmas condicións de entrega ó finalizar o curso académico sendo as familias responsables do seu mantemento. No caso de haber máis solicitudes que equipos dispoñibles, a asignación dos mesmos atenderá a criterios de necesidade valorados polo departamento de orientación.

Bolsas alumnado necesidades especiais

O PRAZO DE SOLICITUDE DE BECAS DO CURSO 2018-2019 PARA ALUMNADO DE NECESIDADES ESPECIAIS REMATA O VINDEIRO 27 DE SETEMBRO DO 2018

STEM

Aberto o prazo para a solicitude da Actividade de Formación para mellora das competencias en lingua inglesa e competencias científico-tecnolóxica (STEM). A solicitar polas familias.

Prazo: ata o día 12 de xullo de 2018.

Consulta o adxunto para máis información ou no DOGA 12 de xuño de 2018

AXUDAS PARA ACTIVIDADES EN LINGUA INGLESA

Saiu a solicitude de axudas para a realización de actividades en lingua inglesa. Os interesados podedes informarvos no adxunto.