Admisión e matrícula

LISTAXES PROVISIONAIS ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2021/2022

Publícase a listaxe provisional de alumnado admitido/excluído no curso académico 2021/2022.

A listaxe pódense consultar: presencialmente no taboleiro de anuncios situado no interior do instituto ou telematicamente (a través da aplicación "admisionalumnado" identificándose previamente, se a solicitude se presentara dese xeito).

Poderán formularse reclamacións no prazo de 5 días hábiles, contados dende o seguinte ao da publicación desta listaxe. A estimación ou desestimación das reclamacións formuladas entenderase realizada a través da publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas.

VACANTES PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2021/2022

As vacantes no centro para o proceso de admisión son as seguintes:

1º ESO: 15

2º ESO: 17

3º ESO: 0

4º ESO: 18

LISTAXE ALUMNADO ADMITIDO PROCESO DE RESERVA DE PLAZA CURSO 2021/2022

Comunicamos a existencia de prazas suficientes para atender todas as solicitudes de reserva efectuadas en prazo polo alumnado dos centros adscritos para cursar 1º ESO no noso centro durante o ano académico 2021/2022.

Segundo as recomendacións vixentes en materia de protección de datos esta listaxe definitiva faise pública no taboleiro do instituto, onde se poderá consultar presencialmente.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO

A LISTAXE DEFINITIVA do alumnado admitido no centro, está colgada no hall de entrada e na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Se acuden ao centro, pregámoslles que respecten as normas de seguridade:

• unha persoa
  • distancias de seguridade
  • uso de mascarilla
  • indicacións do persoal do centro

GRAZAS !

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO

A LISTAXE PROVISIONAL do alumnado admitido no centro, está colgada no hall de entrada e na sede electrónica da Xunta de Galicia.
O prazo de RECLAMACIÓNS comeza o luns 8 e remata o mércores 10.

A listaxe definitiva publicarase o 26 de xuño.

Se acuden ao centro, pregámoslles que respecten as normas de seguridade:

• 1 persoa
  • distancias de seguridade
  • uso de mascarilla
  • indicacións do persoal do centro

GRAZAS !

PRAZOS DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO

*** O alumnado de 6º de primaria, que xa fixese a reserva de praza (centros adscritos), NON DEBE facer a solicitude de admisión.

-------------------------------------------

Para solicitar praza no IESP A Cachada, o ALUMNADO NOVO deberá entregar a súa solicitude entre o 11 e o 18 de maio.

Existen DOUS SISTEMAS para facelo:

a) VÍA TELEMÁTICA. A través da sede electrónica. A aplicación permanecerá aberta do 11 ao 18 de maio.