Conmemoracións

10 de decembro Conmemoración dos Dereitos Humanos

Desde a biblioteca organizamos unha exposición de carteis onde se ilustran os trinta artigos que conforman esta declaración que cumple nada máis e nada menos que 70 anos! Todas a titorías tiveron ocasión de visitar esta exposición.

24 de outubro Día das Bibliotecas

Na semana do 24 de outubro quixemos destacar que ese día celébrase o "Día das Bibliotecas"

Esta conmemoración instaurouse a instancias da Asociación Española de Amigos do Libro Infantil e Xuvenil, apoiada polo Ministerio de Cultura.

Nesta ocasión o que fixemos foi presentar a nosa biblioteca aos alumnos e alumnas que chegaron este ano ao centro en catro sesións nas que, ademáis, se entregaron os novos carnés de lector, con fotografía, código de barras...e plastificados! Toda unha chulada!

Certame de Nanorrelatos - ADIADO

04/23/2012 12:15
04/23/2012 14:00
Etc/GMT

Por mor do mal tempo, adíase a actividade 2012·Nanorrelatos ao luns 30 de abril.