Ed. física

Reto actividade física en familia

Animádevos familias!!

Campionato ping pong

Canta emoción no campionato de Ping-pong!

Aplauso a todo o alumnado participante e parabéns aos gañadores e gañadoras!

Atletismo

O alumnado de 4º de educación primaria visitou as pistas de atletismo da cidade de Lugo, onde puideron probar varias disciplinas!

Pasárono xenial, mirade!

Novos materiais

Grazas a moreas ao Grupo Jim Sport por donar este novo material para as actividades extraescolares, así como unha rede de volei para o centro, que xa estreamos nas clases de educación física.

Grazas tamén á ANPA por xestionalo e por acordarse sempre de nós!!

Xogamos?

Nesta semana, xogamos con xoguetes elaborados con material de refugallo creados polas familias. Moitas grazas pola colaboración!

Premendo aquí veredes máis imaxes.

Reto actividade física

Liguilla ping pong

Despois de moito entrenar, por fin chegou o día da final!

Parabéns aos gañadores e... a seguir practicando!

Algunha imaxe máis premendo aquí

Preparados, listos...

...a correr!  Temos nova pista de atletismo no cole!

OLA A TOD@S!

DENDE ESTA

SEMANA AS PROPOSTAS DE ACTIVIDADES DE EDUCACIÓN FÍSICA E PSICOMOTRICIDADE IRÁN APARECENDO NO BLOG "MÓVETE"

ESPÉROVOS ALÍ!

Para acceder o blog premede aquí

NOVOS RETOS

Ola familias!!Ola nen@s!!

Espero que estedes todos ben anque con moitas ganas de volver ao cole.

De momento temos que seguir na casa polo ben de todos así que moito ánimo e moita forza e por suposto seguimos Movéndonos na casa.

Esta semana deixovos unhos videos chamados "Retos con familia"

Hai un montón de retos pero non fai falta que os fagades todos.A miña proposta é:

EDUCACIÓN INFANTIL:  RETOS 21-22-24-26

1º E 2º:  13-41-63-66

3º E 4º:  6-19-38-64

5º E 6º: 3-37-40-46

ENTRE  OS VÍDEOS 49 E 50 HAI UN SOBRE MATERIAL DESCARGABLE QUE VOS EXPLICA  O FUNCIONAMENTO DA PÁXINA.

A CONTINUACIÓN DEIXOVOS DOUS  ENLACES :

O PRIMEIRO É UNHA FOLLA DE REXISTRO PARA: SELECCIONAR , COPIAR , IMPRIMIR E MANDARMO CUBERTO(SI PODEDES).

O SEGUNDO É A DIRECCIÓN DE YOUTUBE DONDE PODEDES ENCONTRAR OS VIDEOS EXPLICANDO OS RETOS

https://www.youtube.com/channel/UC7kO57ucLFv0pH-I7m7RVZw :SELECCIONADES E COPIADES EN GOOGLE .

MOITO ÁNIMO E ESPERO QUE ME MANDEDES COUSIÑAS!!