4º Curso

Code Week

O alumnado de 4º de educación primaria participa na Code Week programando con mblock!

Podedes ler máis información neste enlace.

Unha regueifa moi aguda

Nestes días a ledicia e ilusión invadía o cole...o alumnado de 4º curso resultou premiado no concurso "Enreguéifate"!

Por cantar e crear A REGUEIFA MÁIS AGUDA

Parabéns!!

Preme na imaxe para ver como recolleron o premio

LECTURA COLECTIVA

Cando chega o bo tempo, os alumnos de 4º convértense en contacontos e len para os mais pequenos, é unha actividade mui especial porque disfrutan os lectores de 4º e ,por suposto, os nenos/as que escoitan. Este ano leron para os de Infantil. A actividade foi na biblioteca.

Aquí vos deixamos unhas fotos do evento.

APADRIÑAMENTO LECTOR

Os alumnos e alumnas de 4º curso, dende que chegou o bo tempo, un día á semana, na hora de ler,  lemos contos aos nenos e nenas de infantil.

Sentámonos no patio e os mais pequenos do cole séntanse arredor de nos para escoitar atentamente os contos. Gústalles moito e nos pasámolo moi ben tamén léndolles os contos que mais lles gustan.

Para comprobalo botade unha ollada.