Fame cero

Ao longo do presente curso traballamos no PDI de centro os obxectivos de desenvolvemento sostible. O alumnado de primaria centrouse sobre o obxectivo nº 2: “Fame cero”.

Para isto, investigamos, lemos, visualizamos e pensamos sobre o significado deste obxectivo, así como: o consumo responsable; a importancia dunha dieta equilibrada; e o consumo de produtos locais e de tempada.

Obxectivo xeral:

• Fomentar hábitos de alimentación e consumo razoables.

Obxectivo específicos:

• Mellorar a lectura e a comprensión lectora a través de diversas e variadas lecturas.
  • Coñecer lugares emblemáticos da nosa cultura.
  • Recitar poemas con boa entoación.
  • Valorar a importancia dunha alimentación saudable.
  • Extraer información a partir da lectura de textos informativos relacionados co tema.
  • Desenvolver hábitos axeitados de manipulación de libros informativos en diferentes soportes.
  • Pescudar información relacionada co ODS nº 2.
  • Procura de información na internet, con axuda de persoas adultas: imaxes relacionadas co ODS nº 2.
  • Empregar este ODS para realizar actividades transversais.
  • Reforzar a autoestima do alumnado ao comprobar e dar a coñecer aos demais o que saben.

Contidos:

• A fame no mundo.
  • A importancia dunha alimentación saudables.
  • Consumo responsable.
  • Produtos locais e de proximidade.
  • O horto escolar.
  • Ilustración de textos escritos.
  • Xogos de linguaxe. Gamificación.
  • Creacións audiovisuais.

Temporalización:

O proxecto de desenvolverase durante todo o curso. O alumnado terá que familiarizarse tanto coas TICs como co traballo en equipo de maneira participativa.

Actividades:

Coa intención de traballar estes conceptos de maneira atractiva empregamos distintos soportes e tipos de actividades, entre as que destacamos as seguintes:

• Para comezar, traballamos na aula a unidade didáctica elaborada polo centro sobre alimentación e dieta equilibrada.
  • Elaboramos recetas saudables na celeración do Día da alimentación.
  • Realizamos un obradoiro de alimentación saudable no que elaboramos varios pratos saudables que compartimos co resto do alumnado do centro nunha merenda saudables.
  • Participamos na exposición de Alimentarte que organizaou o EDL do noso centro.
  • Visionamos diferentes vídeos sobre o ODS nº 2 que posteriormente comentamos en grupo dentroda nosa aula.
  • Participamos na celebración da carreira solidaria realizada nas instalacións deportivas da Universisade de Ourense, kilómetros de solidariedade, para pór en valor este obxectivo da axenda 2030.
  • Potenciamos o consumo de produtos de tempada e do noso entrorno coa posta en funcionamento da nosa horta escolar.