PDI de 5º e 6º de Ed. Primaria

O curso 2021/2022, o PDI do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro segue a directriz marcada por bibliotecas escolares de Galicia coa temática “A Biblioteca escolar ten a palabra”. O grupo de 5º e 6º de Educación Primaria céntrase na defensa e a loita que todos debemos levar a cabo para defender o noso medio ambiente, polo que van a realizar diversas accións que permitirán coñecer e mellorar o noso medio ambiente, para elo realizaremos as seguintes accións...

1º) Mes de novembro de 2021:

Aforro de auga: do mesmo xeito que, no caso da enerxía, debemos apagar a luz cando non se estea utilizando, tamén debemos procurar pechar a billa cando non o necesitamos, evitando así desperdiciar un dos nosos recursos máis prezados.

OBXECTIVO: Obxectivo 1: Reducir o consumo da auga entre un 1% con respecto ao consumo do ano anterior.

ACTUAR:

• Revisar as billas do colexio vendo se funcionan correctamente.
  • Revisar a rega do colexio vendo se funciona correctamente (non hai fugas)

2º) Mes de decembro de 2021:

Aforramos enerxía. Obxectivo 2: Reducir o consumo eléctrico do centro 1%

CONCIENCIAR: A enerxía é imprescindible para manter o progreso e o nivel de vida alcanzado, polo que a humanidade actualmente ten unha gran dependencia enerxética.

ACTUAR:

• Comprobar se cumprimos co aforro enerxético no colexio.
  • Comprobar se cumprimos co aforro enerxético en casa.
  • Comprobar se cumprimos co aforro enerxético na cidade.

3º) Mes de xaneiro de 2022:

Uso responsable no medio de transporte.

Obxectivos: Concienciar: Utiliza o transporte público.

Actuar:

• Comprobar as actuacións si se fan ou non.

4º) Mes de febreiro de 2022:

Reducir, reciclar e reutilizar.

OBXECTIVOS: Obxectivo 4: Reducir o consumo de papel nun 1%. CONCIENCIAR: As 3 R: REDUCIR, REUTILIZAR E RECICLAR.

ACTUAR:

• Comprobar as actuacións.

5º) Mes de marzo de 2022:

Plantamos árbores.

Obxectivo:  Obxectivo 5: Plantar unha árbore todos os anos na semana da auga e da árbore.

Actuar:

• Comprobar si se realizan as actuacións.

6º) Mes de abril de 2022:

Creamos o noso horto escolar.

Obxectivos: Concienciar. Que é un horto ecolóxico? Todos pensamos que as froitas e verduras que se cultivan son totalmente saudables, pero en ocasións, cando compramos nun supermercado ou unha superficie comercial, non sabemos do todo como se sementaron e recollido estes alimentos, certo?

Actuar.

• Crear e participar na elaboración do noso horto escolar.

7º) Mes de maio de 2022:

Coidamos a flora e a fauna. A flora e a fauna son vitais para a subsistencia do planeta e do ser humano. Un ecosistema sen a presenza de árbores, daría lugar a unha escasa concentración de osíxeno, necesario para que todo ser vivo desenvólvase. Do mesmo xeito que a falta de animais rompería a cadea alimenticia. Necesitamos ecosistemas equilibrados para que prosperen as especies e plantas con biodiversidade.

Actuar.

• Accións para salvar o medio ambiente.

8º) Mes de xuño de 2022:

Consumo responsable. Consiste en comprar un produto ou contratar un servizo que proveña de fontes onde os recursos actuais e futuros estean apoiados por unha cadea de valor onde o comercio xusto destaque.

Actuar.

• Observar si no colexio e na casa optamos por un consumo responsable.